Od té doby co mě chtěl matčin těď už bývalí přítel znásilnit uběhli tři měsíce a matka si našla nového přítele.
Když jsem ho poznal tak se mi moc nezdál, ale časem se ukázalo že je fajn týpek a začali jsme si rozumět.
Jednou když přijel Patrik za matkou tak jsem zrovna nebyl doma. Když jsem se vrátil a viděl před naším domem stěhováky, tak mi bylo jasný že je tu něco špatně. Vešel jsem dovnitř a všude byli stěhovací krabice a různé bedny.Hned jsem šel za matkou aby mi to celé vysvětlila.
" Matko co má všechno tohle znamenat?„ řekl jsem.
" Víš Dave Patrik mě požádal o ruku a stěhujeme se k němu domu„ řekla matka.
"To si snad ze mě děláš prdel, ja se nikam nestěhuju!!„ řekl jsem.
„No to se teda stěhuješ nemáš tady kde bydlet tenhle barák už je prodaný a už nechci slyšet ani slovo!!„ zařvala na mě matka.Vyběhl jsem schody do patra a namířil jsem si to do koupelny, kde jsem se zamknul a sesunul se po dveřích dolů k zemi. Nechci se odtud stěhovat, mám tady svoji partu přítelkyni a nechci je ztratit. Chtěl jsem udělat vše proto abych tu zůstal a taky to tak udělám. Pomalu a potichu jsem odemkl dveře od koupelny a pomalými krůčky jsem sešel schody a namířil jsem si to k hlavním dveřím. Chtěl jsem je otevřít, ale byli zamčené.
To mi matka udělala naschvál, určitě věděla že se budu snažit utéct, ale jen tak to nevzdám. Utíkal jsem do koupelny a otevřel okno ale i to bylo neják zamčené buď to matka zamkla teď nebo se zaseklo. Po dlouhém snažení otevřít to okno jsem to vzdal a šel jsem si lehnou.Ráno mě vzbudilo světlo, které silně proudilo do mého okna. Pomalu jsem vstal a odebral se do koupelny kde jsem hodil rychlou sprchu a udělal raní hygienu. Když jsem byl hotoví odebral jsem se do pokoje ke skříni, jako vždy nahý to už se nezmění. Oblékl jsem si bílé šortky a tmavě modré tílko. Po té jsem se odebral do kuchyně kde už seděla matka s Patrikem. "Dobré ráno. „ řekl jsem falešně. " Dave za hodinu odjíždíme. „ řekla matka. Okhey řekl jsem, ale nebyl jsem vůbec nadšený. Po snídani jsem si šel dobalit věci a poté jsem se vydal k autu, kde už stáli i oni dva. Nasedal jsem do auta, když v tom jsem ze zádu slyšel jak někdo řve moje jméno. Byli to kamarádi a Nicol moje přítelkyně.
" Co tu děláte?? „ řekl jsem
" Přece tě nenecháme odejít bez rozloučení ne? „ Řekl Radek
V tu ránu co to dořekl se mi do očí nahrnuli slzy. " Lidi ani nevíte jak mi budete chybět!! „ řekl jsem a hned je všechny obejmul. "A hlavně ty Zlato nevím jestli to bez tebe zvládnu. „ Budeš mi moc chybět, všichni mi budete moc chybět.„ řekl jsem jim. " Už musím jet tak zbohem lidi :(Po odjezdu jsem nepřestal brečet ( ano jsem citlivka). Cesta trvala něco okolo 8 hodin. Když jsme dojeli na místo tak jsem nemohl uvěřit takový velký barák tam stál. Prostě Wow.
Tak a je tu další kapitola, snad se bude líbit napište do komentu jestli chcete dalsi kapilotu a zatím Čuus.
ČTEŠ
My sexy brother <3
CasualeDave a Vaness se stanou nevlastními sourozenci. Čtěte a dozvíte se více