17/04/2017

23 0 0
                                    

POV Maike
Ik word wakker en denk terug aan de show . "Ik begin een fan account voor mats" roep ik opeens. Dus ik maakte het account aan. Ik plaatste men eerste bericht

18/04/'17
Het is ergens rond de middag en ik ga ff op Instagram. Ik ga naar men fan account van mats en zie opeens dat mats me volgt. Gans blij ik. Ik plaatste het direct op men account

30/07
We zijn nu zomervakantie er is al 1 maand voorbij 😢 zo spijtig. Maar vandaag ga ik de damu's nog is zien toch een deel. Mijn neefje en nichtje zijn erbij zij komen voor kaatje. "Ga je op de foto met kaatje Jelle" vraag ik. "Jaaaaaaaaa" roept hij door heel het huis heen. "En jij Lilly" vraag ik. "Jaaaaa" roept ze. "En met unidamu" vraag ik "nee" zeggen ze samen. Dat was duidelijk genoeg dacht ik. Ik kwam aan "fuck ben te laat voor men auditie" roep ik. Ik loop zo hard ik kan en mag nog binnen. "Oef net op tijd" zei ik zacht. Ik sta in de rij en zie de damu's staan ik ben mss een klein beetje aan het trillen. Ik stuur ilana.
SMS
Ik: ilana de damu's staan kei dicht bij
Ilana: omg ga naar hen dan
Ik: ma ik moet auditie doen

Ik ben in het wacht stuk voor de audities ik ben aan het trillen de damu's zijn binnen aan het repeteren. Ze komen buiten en mats loopt voorbij mij.

Ik ben net klaar met mijn auditie. Het was super spannend. Sewwes begint de zomertour.

Unidamu is nu bezig. Ik ga sewwes naar de rij voor een foto met de hoofdrollen die er nu zijn. Dat zijn Mats Caitlin Aaron en Junes. Ik had deze ochtend een papier gemaakt met 100% matsfan erop staan. Het is mijn beurt ik ga naast mats staan (duh) ik moest hem nog een briefje geven. Het was van Ilana voor Mathias M. Ik keek recht in mats zijn ogen. Ze waren mooi blauw ik smolt gewoon.

Hoe vonden jullie dit deel ik heb 2 weken aan dit deel gewerkt omdat ik geen inspiratie had 😂 maar hopelijk vinden jullie het leuk en blijven jullie lezen ❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 17, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het Unidamuwonder Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu