Prologue

1.6K 134 77
                                    

Musím uznať, že dobrý vzťah nie je len tak. Treba k tomu čas, trpezlivosť a dvoch ľudí, ktorí spolu naozaj chcú byť. A musím uznať, že mi tej trpezlivosti bolo naozaj treba.

Hoci sa Louis javil na začiatku dokonalým, po čase sa opätovne objavila jeho neistá stránka. Začal nosiť moje svetre a veci podobného rázu, pričom mi neostalo nič iné, ako ho zastaviť. Pamätám si, že som ho vtedy doslova tiahol do izby. Posadil som ho na posteľ a z nočného stolíka vytiahol svoj denník. Nadiktoval som mu stranu, ktorú mal otvoriť a prikázal mu, aby si všetky moje rady, prečítal znovu. Najprv váhal, nebol si istý, avšak napokon s povzdychom spravil tak, ako som mu povedal.

V ten večer som dostal svoj druhý trest. Spomínal som si, ako ma pálil zadoček z Louisovho koženého opasku. Ako som zatínal päste, keď som silou mocou držal svoje telo nehybné na jeho kolenách. Po presne pätnástich ranách ma Louis donútil povedať dôvod môjho trestu. Povedal som mu to, čo som spravil, pričom som sa zhlboka nadýchol a v hlave si dodal pravý dôvod mojich činov. A ten bol v skutku jednoduchý. Nadával som Louisovi a podceňoval ho, až do kým sa nevzmužil a nenechal svoju dominantnú stránku vyplávať na povrch.

A tak som sa naučil, že hoci hnev nie je jedna z najlepších emócií, je to presne tá, ktorá dokáže v Louisovi prebudiť šelmu. Presne to zviera, ktoré mi už nejakú tú dobu zabezpečovalo uspokojenie každý deň.

A teraz? Teraz sa môj modrooký princ odobral na svoju prvú pracovnú cestu až do Francúzska, konkrétnejšie do mesta Marseille. Jeho šéfka tam organizuje akúsi mne neznámu akciu, ktorej sa môj priateľ, ako to jej asistent musí zúčastniť a ostať v krajine vzdialenej mne štrnásť hodín a štyridsaťpäť minút autom.

Nie je to tak dlho odkedy Louis nastúpil na miesto osobného asistenta istej paní Calder. Tá si ho podľa mojich informácii váži a bezproblémovo mu sem tam prihodí aj nejakú tú prémiu, za ktorú si ma môj sladký brunet i cez protesty rozmaznáva.

Dosť často sa stalo, že som navrhol ako to člen domácnosti svoju pomocnú ruku. Plánoval som ísť pracovať do nejakej pekárne či obchodu, no Louis ma ako to môj dominant stopol. Odvrával som mu a to až do kým ma neumlčal svojimi perami na tých mojich a následne tvrdým sexom.

Unavene som sa pretočil na druhú stranu postele, kde doteraz spával Louis. Odišiel dnes presne o šiestej hodine rannej, kedy ma rýchlo pobozkal na pery a so sľubom, že mi bude písať na facebook odišiel.

Teraz bolo už čosi okolo druhej poobede. Bol som si viac ako len istý, že by som spal aj naďalej, ak by ma nevyrušilo tiché cinknutie z nočného stolíka vedľa mňa. Lenivo som nakrčil obočie a pomaly natiahol ruku ku svojmu telefónu. Bez problémov som ho odomkol pomocou odtlačku svojho prsta a ustato si overil, ktože ma to v túto hodinu otravuje. Plánoval som množstvo reakcií pre osobu, ktorá mi písala od ignorancie až po vynadanie, avšak keď som si všimol pri pravom okraji svojho telefónu chatovaciu hlavičku môjho priateľa, len som sa natešene usmial a rýchlosťou blesku som sa vyštveral do sedu.

Ani som si neuvedomil, ako na mňa skutočnosť, že mi Louis napísal, pôsobila. Akoby sa únava, ktorá doteraz pohlcovala moje telo vyparila a nahradilo ju množstvo energie, ktoré akoby prúdilo mojimi žilami.

Istú chvíľu som ešte stále zamilovane pozoroval profilový obrázok, na ktorom sme sa vynímali mi dvaja, až som napokon bruškom prsta klikol na danú fotografiu. Vďaka môjmu dotyku sa bez jediného problému otvorila naša srdiečkami zaplnená konverzácia. S úsmevom som očami prešiel skrz prezývku na vrchnej lište chatu, až ku správe, ktorú som obdržal presne pred minútou.

Big Guy: Ahoj, motýlik môj💚

Uchechtol som sa nad prezývkou, ktorú som mu nastavil pár dní dozadu, keď sme sa hašterili kvôli výške a istej pripomienke od jeho sestry. Tá totižto, keď zistila, že má jej braček priateľa, prišla sa o tom na vlastné oči presvedčiť. Doslova ma desať minút skenovala pohľadom, až sa napokon z jej pier vydralo: ,,Takže toto je ten muž, čo ti šuká prdel, Louis?"

15 advices how to be a submissive [Larry Stylinson] || Texting ✓Where stories live. Discover now