Aku Kim Jihyun.Pelajar T4-y.Segalanya jalan dgn lncar smpai la dia muncul.
.
.
.
"weh apa kata kita buat gp LINE untuk army nk x?"tnya aq teruja.
"boleh je.Klau kau nk skang jugak aq buat.Nnti aq invite kau lpastu promote gp tu eh👌"Bongseok mengeluarkan phone dia dri poket seluar dn mmbuka apps LINE.
.
.
.
Lepas gp tu dh di promote.
.
.
.
"weh bnyak gila dowh yg join gp kita"aq gelak excited.
"haah kan!maju siak"bongseok pon ikot jugak.
Daebum dgn Bumyeon dtg ke tnpat duduk aq dn bongseok bika tgk kami rncak bersembang.
"weh ap yg havoc sgt smpai terkekek aq tgk korg gelak?"bumyeon tnya pelik.
"ni ha si bongseok ni aq suruh dia buat gp army kt LINE pstu aq promote.Yg pling aq excited tu bru je buat dh beratus dh ahli dlm gp uh."aq scroll phone aq tu ats bawah.
"kau tu kan hot msti la ramai yg nk join"daebum memerli.
"weh yg join gp ni bnyak prmpuan weh.X kn la lesbian plak agak agak la cibai"aq gelak smbil pgang perut bila prut aq dh skit sbb bnyak gelak.
.
.
.
Skip
.
.
.
aq kmas brg brg aq n aq jalan ke gate sekolah bila semua mmber aq ad kelas tmbahan.Payah la klau mmber sekepala x satu kelas.
.
.
.
"Jihyun!"tersentak aq bila ad org pnggil nama aq dri jauh.Suara tu x familiar so aq pusing lmbat.
"dae?"aq tnya pelik bila namja yg aq x knal boley knal aq.Tapi x pelik sgt sbb aq hot. MUahahahaha belagak jp.Ok back to story.
"awak jln sorg je ke?"namja tu berlari anak dtg dkat aq.
"nae.Wae-yo?"aq msih pndang namja tu hairan."awak tinggal dkat mana?"
"taman chaen.wae?""sama la.Jom balik skali la."namja tu pelawa aq.
"erm.Klau jln kaki boleh la.Saya x biasa blik dgn mna mna namja kecuali org yg saya kenal."terang aq.
"Jalan kaki la.Btw,saya Yongshi,Han Yongshi"namja tu hulurkan tangan dkat aq dn aq salam pntas.
"jihyun,kim jihyun."
.
.
.
"er,so this is your house right?"tnya nmja tu."nae.Saya masuk dulu eh."aq mintak diri.Tapi sebelum aq msuk dlm tiba tiba omma aq keluar.
"eh yongshi!"omma aq pekik nama yongshi.
"mak cik!anyeong!"yongshi bow.
"omma knal yongshi?"aq tnya pelik.
"knal la.Ank kwan omma ni."omma aq sambut yongshi.
.
.
.
"jemput minum Yongshi."omma aq pelawa yongshi minum.
.
.
.
"mak cik,yongshi mintak diri dulu.Yongshi kena balik dulu."yongshi bangun dn bow."ptg nnti dtg la rumah ya.Tolong ajarkan si jihyun tu.Dia bukannya pndai sgt."omma aq gelak
"nae"yongshi mula meninggalkan perkarangan rumah aq.
.
.
.
aq merebahkan diri ats katil.Erm penat siak.
.
.
.
"jihyun!jihyun!"Aq terjaga dari tidur sbb omma aq terpekik."wae omma?"aq tnya.
"ni yongshi dtg!"
"nnti jihyun turun!"aq bgun dn mncapai tuala untuk mndi dulu.
.
.
.
Damn la dia ni.Yg dtg rumah aq tu dh knpa.
.
.
.