3

9 1 0
                                    

"oppa aq mmng mcmtu.Kuat acah siak"yeongju mengflip hair rmbut dia yg pnjg tu.
.
.
.
8.00 pagi
.
.
.
"bangun!selamat pagi cikgu!"murid-murid t4-y bow.
"selamat pgi semua!kamu boleh duduk.Hrini cikgu ad meeting so cikgu akn bgi latihan je kt korg semua ok."cikgu jae mula menulis soalan di papan putih.
.
Cikgu jae keluar untuk bermesyuarat
.
"weh,klau cikgu jae meeting.It's mean semua kelas x dk cikgu la kan?"tanya aq excited.

Excited nk kong kelas😂

"haah lah.Knpa?kau nk pergi klas t4-n ke?"yeongju tnya jihyun acuh x acuh.

"nae.Nk jmpak bts.Daa gerak dulu"aq bgun dn bergegas ke kelas t4-n.
.
.
.
T4-n
.
.
"yo ssup!"sergah aq di pintu kelas t4-n.
"oi jihyun!dua tiga hari ni x nmpak btg hidong.manoi?"jimin tnya aq smbil trik tgn aq ke meja bts.
"ad ja ha.Korg yg x cri aq."aq jwab dgn muka psrah😌
"atoto jihyun merajuk siaa.Pujuk kaih stgi melarat"rapmon cuit pipi aq Smntara ahli bts yg lain gelak sakan.

Tgh sronok-sronok gelak tiba tiba ad satu lembga lalu dpan klas t4-n.Lembaga itu ialah..

"nk jmpak dgn ketua kelas."selamba yongshi dkat pintu klas.

AQ dh tergamam sbb tgk dia punya handsom tu.Auch😂

dia tgk aq sekilas pndg lpastu dia blah.

"oi"jin tolak tgn aq mnybbkan lamunan aq trhnti.
"pahal kau?nk kaki ke sial?kacau je aq nk berangan"aq jeling dkt jin

"omo!jihyun-ar.Jgn ckp kau sgkot dkt yongshi~~"Jungkook ckp lmbut acah mcm sotong.

"x sgkot.Minat je.X slah kan?"aq usap leher aq

"laa kau mana bole minat dia."rapmon mencebik.

"dh knapa?aq bkn hak sapa sapa pown"relax ja aq jawab.

"behtu aq kau nk cmpak mna?kau x syg aq?x pe la kau."rapmon acah sedih.

"aq pon saya korg Semua."senyum aq.
.
.
Kring kring kringggg
.
.
Waktu rehat
.
.
"rapmoniee~~kaja"aq mnja dgn rapmon.

"x nok."rapmon merajuk x nk bergerak lgsung dri tmpat duduk dia.

"chagi~~saranghaeyo"aq buat senyum petak.

"hmph"rapmon merajuk lagi tpi dia dh bgun.

Rapmon rangkul tgn aq.Eh eh dia ni ngada siak.

"untung la rapmon,jihyun ber chagi chagi dgn dia."jimin merajuk.

"ey korg ni ngada la ni yg semak nk lepak dgn korg ni"aq lepaskan tgn rapmon dn jln laju KE kntin tinggalkan bts.
.
.
SKip trus smpai wktu blik
.
.
"ey mna yongshi ni?x minat ar mnusia jnis x tepati masa ni"aq dok main main dgn jam aq sesekali tgk sekeliling tunggu yongshi yg x smpai smpai."acah la kta klau aq lmbat tinggal bagai pdahal dia pon x smpai lgi"rungut aq lagi.
.
.
Situasi yongshi
.
.
"adumak dh lmbat ni confirm lama jiyhun tunggu aq."aq berlari ke gate sch.
"mian saya lmbat.Saya kna extend klas tdi"aq usap Leher perlahan.

"lain kli jgn ugut nk tinggal org klau diri sendiri tu lmbat."jiyhun gerak pergi dkt kereta aq.

AQ pndu kereta tu ke daeweok cafe.

"bts ikot kita."ringkas jiyhun.

"hah?wae-yo?"tnya aq.

Aq bru nk sweet sweet dgn dia.Kcau la bts ni.

"aq x selesa nk kluar berdua dgn kau."ringkas jihyun

"kau ni la!yg kau tkot sgt tu knpa?!kau igt aq nk rogol kau ke?!"aq tengking jihyun.

Situasi jihyun

"yg kau nk mrah aq pahal?x salah pon kn klau bts ikot.Yg kau lbih lbih tu pahal?kau igt kau tu namjachingu aq ke?"jeling aq.

yongshi terdiam.

Namchin🙈💦Where stories live. Discover now