Förut:
Jag hade blivit kidnappad av någon jag inte sett på nära håll.. jag blev förd till ett slavpalats. Vem är det i mörkret.. är det frihet.. NEJ!!! Det .. är.. en _____
Fortsättningen ni dött för.. tror jag iallafall.. jag har gjort en uppföljare äntligen... TACK FÖR STÖDET OCH IDEERNA(SARKASM)
Ser bara mörker just nu.. men hör några skrikande röster som ber om nåd:
-(person 1) Snääälla sluta... jag vill inte!
-(person 2) Du är min slav... du betyder inget och du är tvungen till att utföra detta åt mig.
-(person 1) *gråt* ok..ej men snälla--- (rösten avbröts av ett högt skrikande i smärta)
Jag gråter nästan av rädsla för om detta händer mig... kommer någon skada mig eller döda mig?
- Hejsan igen.. SLAV! sa en mörk röst jag kände igen... VÄNTA ... det är den rysligt snygga killen... men vad vill han?
- vad vill du?
- jo... du ska säljas idag.. sa han med ett glatt flin.
- vänta VA....
-ja .. du är en slav och detta är en slavförsäljning... idiot.
Jag ville nästan slå till hans ansikte men.. han var för het.. snygg menar jag. Då jag la märke till att han började lossa mina rep som satte fast vid väggen, drog iväg mig till ett smutsigt rum som såg ut som ett omklädningsrum.
- Här ska du byta om till snyggare kläder... sa snyggingen med blont hår medan han gav mig ett igenomskinligt linne och shorts med svarta tajts.
-Ta inte hela dan på dig ok?
- FINE! sa jag och klädde på mig de givna kläderna medan jag tittade i den nästan brutna spegeln. Hmm tänk om jag kunde fly härifrån.. stirrandes på en luftventil med ett glatt flin. jag började krypa i ventilen smygandes så att ingen skulle höra mig.
Jag såg ljus och märkte att det var ett hål som man kunde se igenom... vilket nyfikna jag inte kunde motstå att göra. Jag hörde en mörk och arg röst som sa frågandes:
- VAR ÄR HON???
- jag... vet.. inte.. men jag kan liksom leta reda på henne åt dig.
- aha... HAR DU INTE GJORT DET?
- nej... jag menar lite..
- Kolla överall--- den mörka rösten slutade och personen som ägde den tittade uppåt och log elakt.
Då märkte jag att han försvann, men jag kände plötsligt någon som smög bakom och greppade tag i mina armar och midja.
- NU har jag dig... din ondskefulla lilla slav! sa han skrattandes och drog mig ut från ventilen till ett rum täckt med mörker.. som lystes upp av strålkastare. Så jag kunde se tusentals personer sittandes på många stolar.. jag stod på en scen med killen som hade fångat mig.
YOU ARE READING
Love untill we die (på svenska-in swedish)
VampireMeire har just börjat högstadiet och hon upptäcker en söt pojke men han är lite udda .. kommer Meire att acceptera hans tillstånd och val inpå livet eller kommer hon att få en hjärtattack av denna info som snart blir sagd