fortsättningen ni väntat på, tror jag. Hoppas ni gillar den. jag har liksom haft skola och varit sjuk.. idetorka med mera.. såååå jag är verkligen spänd för att göra en fortsättning.. men innan jag pratar för mycket... här är den:
Antony var troligen den snällaste killen .. jag menar han hängde min jacka innan sin egen..
Vi gick upp på den vackert målade trappan medans vi såg dom fina fotona på mig och min familj, hundar jag hade med mera. Men då jag vände mig om för att se om han hängde med fastnade jag i hans vackra blå söta ögon. Jag förstår dock inte hur han inte kan ha flickvän.. eller så. men jag vet ju inte. För han har inte sagt nåt om en flicvän till mig.. men du skulle bara veta hur vacker han va när han tittade åt mit håll. Aja jag ska nog sluta fangirla över honom.. Vi var slutligen efter många steg framme vid mitt rum.
Då satte vi oss på min röda med rosa täcke som hade söta små kuddar. Han sa till mig:
-jag är liksom tvungen att byta om till lättare kläder.. vänta här sålänge. Han gick till mitt badrum som låg rätt så nära mitt rum. Bara för att jag var nyfiken så gick jag till den badrumsdörren som var lite öppen, men nog för att se in.
Sen såg jag honom för en sekund eller två.. helt shirtless.. sen hade han klätt på sig en spansk tröja som sa: Mi corazon (för er som inte vet betyder det, mitt hjärta)
Efter det tittade jag bort fnissandes och upptäckte två muskulösa händer som tog tag i min midja..
Jag trodde det var en kidnappare så jag skrek för mitt liv med händerna viftandes i luften för att komma loss., själva figuren som hade tagit tag i mig, vinglade lite pågrund av mig som var skräckslagen.. då vi efter en stund hade ramlat på sängen. Så hörde jag en röst jag hört förut..
Jag vände mig om för att se vem det var.. och då såg jag Antony helt trött i försök att lugna ner mig.
- Gör du såhär mot alla dina besökare eller??
- ehh.. jag trodde liksom att du var en kidnappare som skulle våldta mig...
Han skrattade nästan ihjäl sig och jag med.. tills vi kom att våra blickar möttes och ja jag var förstenad av .. jag vet inte vad.. men mitt hjärta bultade snabbare och snabbare.. när han äntligen kysste mig..
Jag besvarade kyssen med mera kyssar. Han tog av mig mina sött rosa spets trosor och byxor medans han kysstes med mig.. då han fortsatte att klä av mig. medans det gick stunder av kärlek som jag knappt kan beskriva.. men hett var det iallafall..
Efter den stunden tittade vi in i varandras ögon och gosades med små kramar och pussar. När vi till slut somnade.
Jag märkte mitt i natten två nyfikna men hårdhänta händer som band ett rep runt mina händer och band för mina ögon så jag knappt kunde se nåt.
Jag slogs medvetslös med en käftsmäll out of nowhere så blev allt svart omkring mig..
När jag vaknade till av ljudet från skrikande kvinnor och arga män.. så var jag förvånad att jag inte var död. Fast mina händer hade fått rep runt sig som begränsade hur jag kunde röra mig.
Repet satt fast vid en gammal och illaluktande vägg.
Men så såg jag en främmande figur som gick in i ljuset så jag kunde se honom/henne. Det var en snygg snygg kille med blont hår och röda förföriska ögon som stirrade upp och ner på min nästan nakna kropp.. jag hade bara trosor och bh på mig.
Han sa till mig med en djup röst som kunde få vilken tjej som helst att smälta:
- Du är väldigt vacker, för en slav..
-eh... va sa du?
- du är vacker
- Var är jag någonstans?
Det får du reda på väldigt snart sa han skrattandes ondskefullt medans han gick tillbaks i mörkret.. som fick mig förvirrad fast ja han var väldigt het kan jag säga.....
Vill du se mer så får du förslå lite ideer för jag har liksom idetorka.. men nästa gång så får du veta vad som händer henne.. om killen hon såg har vita skelett i garderoben... eller om Antony kommer hitta henne.
Hoppas du gillade detta :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love untill we die (på svenska-in swedish)
VampiroMeire har just börjat högstadiet och hon upptäcker en söt pojke men han är lite udda .. kommer Meire att acceptera hans tillstånd och val inpå livet eller kommer hon att få en hjärtattack av denna info som snart blir sagd