-08- |ten seconds|

5.2K 538 369
                                    

Ben Park Jimin. Ömrü hayatı boyunca ne bir başkasıyla uyumuş, ne de bir başkasının yatağında yatmıştım. 3 yıllık sevgilimle bile uyumamışken şuan beni kaçırmış ve yarın öldürecek olan dünyaca ünlü bir kiralık katil ile aynı yatakta uyuyordum. Normal miydi?

Sırt üstü yatmış tavana dik dik bakıyordum. Şu an da yanımda huzurlu bir şekilde uyuyan Yoongi'yi umursamamalı ve yaşadıklarımın şokunu atlatıp kendime gelmeliydim.

Bilmem kaç bininci kez olayları kafamda tekrar ediyordum bilmiyorum. Beni öpmüştü... Evet Min Yoongi beni öpmüştü. Ben daha önce hiç bir erkekle bir şey yaşamamıştım. Ergenlik zamanlarımda bir kaç kez cinsel yönelimimi sorgulamıştım. Bir ara erkeklerden hoşlandığımı sanmıştım... Ah her neyse bu konu hakkında daha sonra kendimle tartışacaktım.

O beni öptükten sonra onu itekleyip çığlık atmamı saymazsak, bir de salonda elime minder alıp kafasına atmamı saymazsak, ha bir de 'Yoongi manyak mısın! Katilsin sen ve beni öldüreceksin. Manyak adam!' diye bağırmamı saymazsak çokta bir tepki gösterememiştim (!)

Daha sonra beni sakinleştirip kanepeye oturtmuştu. Tabi ki başta onunla uyumayı kabul etmemiştim. Ama yarın beni öldüreceğini ve son gece saçmalıklarını zırvalamış ve beni ikna etmişti. Cidden çok garip bir durumun içerisindeydim. Bahsettiği doğru kişi ben miydim?

Kafamı yavaşça yana çevirip uyuyan Yoongi'ye baktım. Gerçekten kusursuzdu. Herkesin isteyebileceği biriydi. Ama o benim katilimdi! Katil sevgili ha! Hayır hayır cidden kafayı yiyecektim. Tüm bunlar bir rüyaydı ve ben uyanacaktım...

Gözlerimi sıkıca kapatıp rüyadan uyanmaya çalışıyordum.

...
...
...

Ah hayır rüya felan değildi tamamıyla gerçekti yaşadıklarım. Ve ben yarın ölecektim. Beni öpüp öldürmek onun için eğlenceli miydi! Sinirle tekrar kafamı ona çevirdim. Ona kızıyordum fakat ona bakınca bütün hücrelerim yumuşuyordu. Gece boyunca böyle devam etmişti. Yoongi'ye sinirlen, kızgınlıkla ona dön ve onu görünce yumuşa. Psikolojim bozuk bir şekilde ölecektim.

Sabaha karşı artık uyumam gerektiğini anlayıp acıyan göz kapaklarımı serbest bırakmıştım. Rüyamda bir sürü saçmalık görmüştüm ama hiç birini hatırlamıyordum. Gözüme gelen güneş ışınlarıyla sabah olduğunu anlamıştım.

Yavaşça gözlerimi açtığımda yatakta bağdaş kurmuş donuk bakışlarla bana bakan Yoongi ile çığlık atıp yataktan düşmüştüm. Çığlığımla o da irkilmişti. Yatakta eğilip şaşkın şaşkın bana bakan Yoongi'ye sinirle bakıyordum. Kim olsa korkardı!

"M-manyak mısın sen! Korkuttun beni."

Şaşkın ifadesini bırakıp yerine alaylı bir ifade getirmişti.

"1 haftadır bir katille birlikte yaşadın ve korkmadın da uyandığında seni izleyen bir çift göz mü seni korkuttu Jimin-ah"

E orası da doğruydu. Ayağa kalkıp acıyan popomu ovuşturdum. Daha sonra aklıma dün ki yaşadığımız ironik olay gelmişti. Cidden yaşamıştık yani. Utandığımı belli etmemeye çalışarak ona baktım.

"Rahat uyudun mu?"

Ama o utandığımı anlamıştı ve şuan dalga geçer bir ifadeyle bana bakıyordu. Cevap vermeyince devam etti.

"Uyandığımda sadece rüya olduğunu düşünmüştüm. Ta ki yanımda uyuyan seni görene kadar"

Gözlerimi devirip etrafa bakınmaya başlamıştım. Yoongi'nin beyaz kapılı odasında uyumuştuk.

"Beni bugün öldüreceksin"

Ciddiyetle konuşmaya başladığımda onun da yüzü asılmıştı.

killer darling ;; yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin