Barış'ın Ağzından:
Teyzemlere gittiğimde etrafım bir anda sarıldı.Handan Teyzem,Cahide Teyzem,Hakan,Yardımcılar...Handan:Barışcım hoşgeldin.
Cahide:İçeri girelim hadi.Kızım sen bize birşeyler getir.
Yardımcı:Tabi efendim.
-Tamam.Niye çağırdınız beni?
Handan:Aa canım sadece seni özlemiş olamaz mıyız?Sevmiyor musun bizi?Özlemedin mi bizi hiç?
Cahide:Evet.Özledik seni.
-Tabi özledim Teyze.Aniden çağırınca kötü birşeyler oldu sandım.
Cahide:Bende şaşkınım.Handan ve Hakan olduğu halde hiç kötü birşey olmadı.
Hakan:Aşk olsun Teyze.
Handan:Hakikaten yani abla ben ve oğluşum gittğimiz her yere uğur getiriyoruz.
Bu işte bir iş vardı.Cahide Teyzem Handan Teyzeme hak veriyordu.Hakan ise sırıtarak bana bakıyordu.
-Ne sırıtıyorsun bakayım?
Hakan:Az sonra başına gelecekleri düşünüyordum da...
-Huylandım bu işten.Ben gidiyim artık.
Dedim tam koltuktan kalkcakken yanıma oturan teyzelerim beni kolumdan tutarak tekrar koltuğa oturttular.
Cahide:Oğlum nereye gidiyorsun?
Handan:Teyzoşlarını bırakıp mı gidiyorsun aşk olsun!
-Yok teyze işim var.O yüzden yani.
Cahide:Biran önce evleneceğin kızı bul ve evlen.
Barış:Nerden çıktı şimdi bu teyze?
Cahide:Nerden mi?Biran önce evlenip yuva kurmalısın.Hep iş olmaz ki.
Cahide:İlayda nasıl mesela?Güzel ,başarılı...
Handan:Bırak o ilayda cadısını şuna bak.
Diyerek instgramındaki kızı gösterdi.
Handan:Baksana kıza çok güzel.Sanırım yeni pek fotoğrafı yok.Ama profilindeki resmi görünce sizi çok yakıştırdım.İnstgram açtırdık sana ama kullanmıyorsun.
-Teyze sen ve Hakan takipçi sayısını arttırmak için bana instgram açtınız.
Hakan:Ama kız güzel.İlayda kadar olamaz tabi.
Cahide:Bak bence şu an İlayda evlenmen için en doğru kişi gibi.Hem seni de seviyor.
Handan:Hiçte bile.Hazetmiyorum ben o kadından.Sen bu kıza yaz bak.
Kız çok güzeldi.Ona kendimi pek yakın hissetmiyordum..İlayda'yla evlenmek istemiyorsam o kızın gönlünü çalmalıydım.Evlendikten sonra boşanabilirdim geri.
Barış:O kızı bulacağım.Evleneceğim.
💫Bu bölümü beğendiniz mi?
💫Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
💫Sizi çok seviyorum .
💫DenizGven487💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstgram'da Aşk
Fanfiction❤İnstgram'da Aşk❤ Handan:Bir an önce evleneceğin kızı bul ve evlen. Barış:O kızı bulacağım.Evleneceğim. Cahide:İlayda nasıl? Handan:Bırak o ilayda cadısını şuna bak. İnstgramındaki kızı gösterdi. 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 "Aslı ve Barış'ın hika...