Olmuyor İşte kimse sen kadar büyümüyor bende... başka gözlerde bile görüyorum seni, çıkmıyor içimden aşkın...
Görmedikçe unuturum sanıyordum , aksine daha çok sevdim... koyamıyorm kimseyi yerine, kimse sen kadar yakışmıyor yüreğime... Ne kadar imkansizsan, okadar güzelsin işte...
Keşke Biraz umidim olsa senli Yarınlara dair Küçük Adam...
Kara sevda bu olsa gerek ne garip değilmi?
Bilmediğin bir çift göze aşık, hiç hissetmedigin BOYUN kokusuna deli olmak ne garip...
Gelmeyeceğini bildiğin halde bekledim, imkansız olduğunu bilmeme rağmen Canım gibi sevdim...
Ve Bilirdim o elleri hiç tutamayacagim, bilirdim BOYNUNA bir kez sarılıp koklayamayacagim....
Ama Yinede vazgeçmedim, her gün biraz daha fazla sevdim... Benim olmayacaksin belki ama ben Seni Sevmeyi Sevdim.... Yaz mevsiminde bile yüreğim de AYAZ'ın deli gibi rüzgarı var... ve Buna rağmen hala sıcacık yüreğimin esen Yelleri...
Hiç bir zaman benim olmayacağını biliyorum buna rağmen seni çok seviyorum...
Sen bir başkasının olsanda, ben bir başkasının olsamda her zaman içimde kapanmayan Yaram olarak kalacaksin...
Ama Hayat işte ALLAH öyle büyük ki kalpler onun elinde, imkansız dediğim sen, belki de Alın yazim, KaderiM olursun...
Bunu okadar çok isterim ki, bilsem ki bir gün benim olacaksin, bilsemki bir gün ellerimden tutup , BOYNUMA sarılacaksın... bir gün değil, bir ömür beklerm...
Bilsem ki sadece Son Nefesimde bana nasip olacaksin, sırf sana sarılmak ümidi ile ölümü bile seve seve beklerim... Öyle işte ömür törpüm, ben senin olma ümidi ile ömür boyu beklerim...Yazan; ÖZGE DEMİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özge'nin Kaleminden...
Roman d'amourMaviye Benziyordu duygularım. Tonları gibiydi Yaşadıklarım. Şeffaf, koyu ve anlaşılmaz...