Severken Vazgeçmek...

41 3 0
                                    

Bu masalın taaa en başında söylemiştim ben sonunu... mutlu sonla bitmezdi hiç bi masal biliyordum...
ondandi sen sevgin için yeminler ederken , benim NASIP diyip Susmam...
Tuhaf olan şu ki ; Nasip dediğim bir sevgiye nasıl oldu da bu kadar bağlandım?
nasıl oldu da bu kadar Aldandim ?
Canım yanıyor Ulan, düşünmediğim bi an bile yok Seni...
Belki sen çoktan sildin beni, çünkü yalandi sevgin de yeminlerin gibi...
Ama Ben RABBIM adına Sevdim Delikanlı gibi...
hiç Bir yalanı sokmadim sen olan dünyama. yeri geldi çok kavga ettik ama yine de vazgeçmedim sevmekten... Ben böyleyım işte zor severim ama ölüm gibi, papatyanin masumlugu gibi Ve Mavinin safligı gibi severim , sevdim ve seviyorum da hala küçük Adam...
silmedim sana dair hiç birşeyi, hatırlar bir yana , artık çevremdeki insanlar bile seni hatırlatır oldu bana.. benden daha çok onların dilinde adin...
Çünkü Onlara seni Ben Anlatmıştim...
Çöl Sıcakligı Olan Bu Mevsimde, Neden " Ayaz'ın " Deli Rüzgarı Hep yüreğimde...
görüyormusun küçük Adam Adını Anarken bile Üşüyor kentimin sokaklarındaki Sensiz günlerim...
Seni sevgin den alıkoyan herneyse bırak ve geri dön çünkü ben seni çok özledim...
kızımız olucakti hani ? ilk sana aşık olacakti, kıskanacaktim sizi. Oğlum olunca da bana aşık olucakti Gözlerimi sevecekti , gamzelermë Ekecektim sizi... Tüm Gülüslerimin sebebi olacaktiniz...
sende gittin ulan Tıpkı BABAM gibi, ikinci kez yetim kaldım ve bi kez daha aptallıgimla kaldım...
Sağol Be küçük Adam Kısa sürede dünyam oldun sonra ise kıyametim...
Ne denir ki hiç bilmiyorum giden birinin ardından..?
Dur diyemem, kal diyemem, dön diyemem...
Çünkü Gururum sevgimden ağır basar Her zaman bende...
Sana diyemesem Bile, Her Gün RABBIM'E diyorum onu bana geri ver nolur diye...
hatırlarmısın her konuşmamızda sen sadece huzurlu bir gece Dilerken bana, ben Seni RABBIM'E EMANET ederdim. Çünkü bilirim ki emanetine iyi bakacak olan oydu...
Ben yine kaçırdım Duygularimin ucunu...
Uzun Lafin kısası Sana son sözüm RABBIM'E EMANETSİN KÜÇÜK ADAM...

              
                    
                            Yazan; ÖZGE DEMİR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Özge'nin Kaleminden...  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin