18. kapitola

110 6 0
                                    

Na druhý deň v jedálni oznámil Alexin otec, že Alex môže chodiť na francúžštinu. Pánovi Ardézie to neprekážalo. Bol rád, že Annie má kamarátku.
Dievčatá sa na seba usmiali. Thomas bude navštevovať svoju sesternicu a jej kamarátku.
Ešte v ten deň priviezol koč niekoľko Alexiných vecí, ktoré si zložila v hosťovskej izbe. Teda nateraz v jej izbe. Síce sa blížila zima, ale krby v každej komnate mohli zabezpečiť teplo.
Anastasia si veľmi dobre rozumela so svojím pánom. Nebola od neho veľmi staršia a ešte stále mohla mať deti. Medzi nimi to iskrilo, až sa dievčatá báli, že začne horieť zámok.
Lucas naďalej chodil za Annie do zámku, ale častokrát sa zastavil aj v Alexinej izbe. Alex ho nemusela, ale sľúbila Annie a Thomasovi predsa pomoc.
Títo dvaja neustále viac a viac prepadali láske.
Anastasia sa len usmievala a priala im to. Lucasa nemusela. Hoci bol od Annie o šesť rokov starší.
Dievčatá sa pilne učili a jazyk si precvičovali aj rozprávaním medzi sebou alebo s Thomasom. Lucas francúžštinu neovládal a bolo mu to jedno. Nebol ďaleko od svojho cieľa.
Alex začala pokukovať po mladom koniarovi a často chodila do stajne s výhovorkou, len aby bola s ním.
Dni plynuli a blížilo sa dôležité obdobie.

I have no ideaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ