Düşman Okullardan Emir

1.8K 38 21
                                    

Telefona uzanıp babamı aradım .
"Alo babacığım nasılsın ? "
"Ne istiyosun söyle ?"
"Şey bugün okulun son günü ya o yüzden ben kuzenlerimle gidebilir miyim ?"
"Tamam gidebilirsin zaten benimde işim çıktı "
"Çok teşekkür ederim babacığım hadi görüşürüz . "
dedikten sonra telefonu kapattım . Sonra da Toprak 'ı aradım .
"Alo Toprak "
"He "
"Babam izin verdi sizinle gelmeme ne zaman geliceksin ? "
"Yarım saate hazır ol ."
"Tamam "
"Hadi görüşürüz."
"Tamam he kapat hadi ."
"Önce sen kapat "
"Işıııııııl!!!"
"Tamam beeee " dedim ve kapattım . İşte böylede gıcık bir kuzenim var. Hemen üstümü giydim . Hayır anlamıyorum yani okulun son günü bile neden okul kıyafetleriyle geliyoruz ? Biri bana söyleyebiler mi ? Dışarıdan korna sesi gelince Toprak ların geldiğini anladım . Ve aşağı indim .
"Anne ben çıkıyorum "
"Tamam hadi byby "
"By by"
Kapıyı açıp dışarı çıktım . Hepsi arabanın içinde beni bekliyodu . İnsan bir dışarı çıkar kapıyı açar dimi yaaa .
" Toprak veya Anıl sizi bekliyorum . "
"Kızım hadi binsene !!"dedi öküzlüğünden taviz vermeyen Toprak .
"O dediğin şeyi asla yapmayız Işıl " desi havasını asla bozmayan Anıl .
"O zaman binmiyorum !"
Binmicem işte inadım tuttu bikere .
"O zaman byby "dedi Toprak ve arabayı sürmeye başladı . Öküz yaaa .. Iııııhh çok sinirlendim . Pislik . Nasıl
gitcem şimdi ben . Amaaaan neyse nasıl olsa geri döner .

10 dakikadır bekliyorum ve hala gelmediler . En iyisi bir taksi tutup onunla gitmek , yoksa geç kalıcam .
Biraz daha ilerleyip caddeye çıktım ve taksi beklemeye başladım.
2dakika sonra önümde kırmızı spor bir araba durdu . Ardından arabanın arabanın ön camı açıldı . Bu çocuk yanımızdaki okul yani düşman okulun en popüler çocuğu Emir !!
"Senin ne işin var burda ?!?!"
"Taksi arıyorsun galiba istersen ben götürebilirim ?"
"İstemez !"
"Niye ki ? Merak etme seni yemem ."
"İstemiyorum !"dedim heceleyerek .
"İyi sen bilirsin ama unutma karnelerin dağıtılmasına 5 dakika var ."
Saate baktım gerçekten de 5 dakika vardı .
"İyi tamam ama bu son bi daha rüyanda görürsün ."
Dedikten sonra zafer kazandığını belli edercesine sırıttı . Hemen arabaya bindim . 4 dakika sonra arabayla okulun içine kadar girdi . Herkes bize doğru dönmüştü . Fısır fısır bişeyler söylüyolardı . Araba durduktan sonra indim .
"Teşekkür ederim Emir "
"Bişey değil "
Tam gidiyordum ki
"Işıl !"
"Efendim ?"
"Eğer okullarımız kavgalı olmasaydı çok iyi bir üarkadaş olabilirdik biliyorsun diymi?"
"Okulumuza yapılan oyunları sen planlamamışsın gibi konuşuyorsun Emir "dedim ve alayla gülüp arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım . Emirin suratındaki şekli hayal edebiliyordum. Hıh salak çocuk . Beni kabdırabileceğini sanıyorsa yanılıyordu . Biraz yürüdükten sonra bana doğru gelen 1 adet sinirden kızarmış Toprak 1adet sinirden morarmış Anıl 1 adet endişeli bir Asya tabikide beklemiyodum . Neye kızmışlardıki bu kadar ?
"Işıl !!!! " dedi Toprak ve Anıl aynı anda ve ben resmen yerimden on metre yukarı sıçradım . Oha yani bu kadar da bağırılmaz . Kulağım iflas etti .
"E -e-e- fendim "
"Napıyosun sen o pisliğin yanında ?!?!"dedi Anıl.
Gerçekten ileri gitmeye başladılar ama eğer beni bırakıp gitmeselerdi şu anda böyle olmıyacaktı . Şimdi de sanki suç işlemişim gibi bana bağırıyorlardı.
"Ben ne yaptım biliyo musunuz kuzenlerim beni bırakıp gitti diye taksi aradım sonra Emir geldi ve beni nazik bişekilde bak altıbı çiziyorum düşman olmamıza rağmen nazik bir şekilde beni okula götürmek istedi bende geç kalmamak için bindin ve geldim . Şimdi ne diye bağırıyosunuz bana ?!"dedim ve okul binasının içine girene kadar koştum . İçeri girdikten sonra biraz yavaşlamıştım . Giderken Asya nın bana seslendiğini duydum ve durdum .
"Ah canım kuzenim benim yaa sen sinirlenme boşver onları yine haklı olduklarını sanıyorlar"diyerek bana sarıldı . Galiba bu hayatta beni anlayan bir tek Asya var.
"Canım Asya olan kuzenim benim beni bir tek sen anlıyorsun "dedim ve bir kere daha sarıldım Asya ya .
"Koş Işıl Toprak ve Anıl Emiri dövüyor !!"dedi bizim sınıftan adını bilmediğim bir kız .
"Neee!!!"dedik Asya ile ben aynı anda .
Gerçekten bunu yapmışlar mıdır ? Böyle salak bir şey yapmış olabilirler midir?!?!





Merhabaaaaqwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Nassınız ? Bu arada herkes ilk okuduğu günün tarihini atabilir mi ?
😄😃😀😊☺️☺️😜😝😛😂😅😆😋😎😏😇
Bu arada Emir bu ;

MerhabaaaaqwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöçNassınız ? Bu arada herkes ilk okuduğu günün tarihini atabilir mi ?😄😃😀😊☺️☺️😜😝😛😂😅😆😋😎😏😇Bu arada Emir bu ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Düşman Okullar (Yaz Kampında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin