Kuzenler Küsmez

1.3K 46 5
                                    

Multimedia : Toprak

Merhabaaaaaaqwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç  bu bölüm çok uzun oldu inşallah beğenirsiniz . Bu arada eğer kitap ya da benimle ilgili sorulanız varsa cevaplaya bildiklerimi cevaplarım. İyi okumalaaaaar.👋👍😄😃😜😚

"Böyle bişey yapmış olamaz"
"Gel kendi gözlerinle gör Işıl  Emirin ağzı yüzü kan oldu."dedi ismini bilmediğim kız . Sonra hemen bahçeye çıktık . Bahçenin köşesinde bir kalabalık vardı . Hemen oraya doğru ilerledim . Kalabalığı yarıp ilerledim . Hey noluyo orda ? Resmen çocuğu tanınmıyacak hale getirmişler . Sağ kaşı ve dudağının sağ tarafı kanlar içerisinde kalmış resmen . Hemen aralarına girdim . Sanırım Anıl da yorulmuş olmalı ki Toprağı ayırmaya çalışıyordu . Bende Emirin yanına gidip Emiri Toprağın elinden kurtarmaya çalıştım . Tam Emirin kolundan tutup çekicekken ilk önce Ali hocanın" N'oluyo orada ?!"diyen sesini duydum sonrada Toprak tarafından çeneme güzel bir yumruk yedim sonrası karanlık.

                   .............

Gözlerimi açtım . Tam tepemde Emir Toprak ve Ali hoca beni izliyordu. Ah ! Tabi yaa en son Toprak bana yumruk atmıştı . Aklıma gelince hemen Topraka kaşlarımı çattım . İkisinin suratında da endişeli yüz ifadesi vardı .

"Işıl iyi misin ? Çenen acıyo mu ? " dedi Emir .
"Yok acı-
"Sanane lan !"
"Toprak kes sesini " diye dişlerimin arasından       tısladım Toprağa . Bu kadarı da fazla artık hem yumruk atıyo hem de Emire bağırıyo . Emir demişken Emir in suratı yara bere içinde kalmış .
"Emir Toprak adına gerçekten özür dilerim böyle olsun istemezdim. "
"Işıııııııııııl!"
"Ne var Toprak ne var niye dövdün çocuğu nedenini söylesene bir ."
"Her şeyi biliyorum Işıl merak etme Emirin seni arabaya zorla bindirdiğini de biliyorum !"
"Ne saçmalıyorsun sen Toprak, rica etti bende kabul ettim"
"Bak Işıl ben senin kuzeninim benden bişey saklamana gerek yok . İtiraf et ben de şu pisliği öldüreyim !"
"Bi dakika ya ben aranızda kaldım şimdi ben Işılı zorla arabaya bindirmişim öyle mi Toprak . Lan sen gerizekalı mısın ? Niye lan niye yapıyım mal mıyım ben ?!"
"Düzgün konuş lan !"
"Yeter susun artık ! Ve Toprak sana gelince nerden çıkardın Emirin beni zorla arabaya bindirdiğini ?"
"Ayla söyledi görmüş sizi ."
Tahmin etmeliydim o pislik Toprağın gözüne girmek için herşeyi yapar . Burdan bir çıkıyım görür o . Bu arada daha yeni fark ediyorum beni okul revirine yatırmışlar . Düşüncelerimle boğuşurken doğruldum . Ve ayağa kalktım .
Toprağın suratına bile bakmadan
"Ali hocam karneler dağıtıldı mı ? "
"Yok kızım zaten siz geldikten sonra öğretmeninizden birinin işi çıktığı için yarım saat sonraya ertelendi . Karnelerin dağıtılmasına daha beş dakika var . " dedi Ali hoca bende ayağa kalktım ve kspıya doğru ilerleyip kapıdan dışarı çıktım . Zaten bizim sınıfımız koridorun sonunda olduğu için koridorun sonuna doğru ilerledim . Kapıyı tıklatıp içeri girdim . Öğretmen daha gelmemişti bende ilerleyip sırama oturdum . O sırada bizim sınıftan isminin Mina olduğunu bildiğim kız yanıma geldi .
"Işıl iyi misin çenen hiç iyi gözükmüyo ?"
"İyiyim Mina iyiyim bişeyim yok . Teşekkür ederim söylediğin için ."
"Bişey değil."dedi ve gitti. Aaaaa benim Alya dan alınacak bir hesabım vardı diymi en iyisi hoca gelmeden gidip işi halletmek . Ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim . Tam kapıdan çıkacakken kapıda Toprak belirldi . Suratına bile bakmadan kapıdan çıktım . Arkamdan
"Işıııııl!"diye bağırdı ama onu takmadan yoluna devam ettim . Bu sefer gerçekten kalbimi çok kırdı . Zaten her zaman o Alya denilen pisliğe inanıyordu . Ama küçük meseleler olduğu için takmıyorduk . Ama başından beri Asya yı dinlemeliydim . Hep bir gün Toprak la aramızı bozucağını söylerdi Asya . Asya demişken o ve Anıl revirde yoklardı . Kesin hocaları erken gelmiştir. Bunları düşünürken Alya nın sınıfının önüne gelmiştim bile . Kapıları açıktı demekki hocaları daha gelmemiş . Güzeeeeeel ! Kapıyı açıp içeri girdim . Gözlerimle Alya yı aradım ve buldum . En arka sırada birileriyle konuşuyordu . Arka sıralara doğru ilerledim . Bir süre sonra o da beni gördü . Gülüyordu ama beni görünce birden yüzü düştü . Hahahahaah ! Korkun benden ! Yanına doğru ilerleyip ;
"Naber Alya ?"
"İyiym Işıl sen ?"
Tövbe tövbe bak iyice sinirlendiriyo beni .
"Kızım sen benle dalga mı geçiyosun !?!? Mal mısın kızım sen ?! Amacın ne senin ?! Niye uğraşıyorsun benimle ?!! "
"Sen kime mal diyosun kızım ?!"
Bak ya bide üste çıkmaya çalışıyo . Ulan sen şimdi görürsün . Tam ellerimle saçlarını tutacakken .
"Alya !"diye seslenerek girdi sınıfa Toprak .
"Heh Toprak iyiki geldin sevgilim Işıl bana saldırıyordu . Çok korktum ."
"Çok mu korktun sevgilim ?"dedikten sonra Alya kafasını salladı .Oha ! Kuzenimiz dedik bağırımıza bastık . Pislik , kalas .
"Toprak ne diyosun sen ya?!"
"Sen sus Işıl !"
"Ne !?" Ne demek sen sus ya ? Çok ileri gitti ama .
"Kızım sen benimle dalga mı geçiyosun ? Ne alıp veremediğin var senin Işılla ? Bir daha ne benim gözüme gözük ne de Işılla uğraş anladın mı beni ?!?!?!?!"diye Alyayı kollarından sarsarak kükredi Toprak . Ayyy canım kuzenim benim . Bende gerçekten bana kızıyo sanmıştım . Toprak bağırdıktan sonra Alyanın o afallamış suratına bakarak kocama sırıttım . Hahahaha Işılla uğraşmak neymiş gördün mü bakalım Alya hanım ?
"Ama Toprak ben yalan söylemiyorum . Gerçekten gördüm onları . "
"Bana yalan söyleme Alya . Haaa , ayrıca şunu da söyliyim seni KULLANDIM şimdi BİTTİN!!"
Offfff ! Fena koydu . Afferin sana Toprak . Kimin kuzeni sonuçta . Ben bunları düşünürken Toprak kapıya doğru ilerledi ve sınıftan çıktı . Ben de Alyaya sırıtıp , Toprağın arkasından çıktım . Toprağa yetiştim ve birlikte sınıfa doğru ilerledik . Toprak birden durdu ve deli gibi kahkaha atmaya başladı .
"HahahahahahahHHHahahahahahahahahaha!!"
O gülünce bı sefer bende kahkaha atmaya başladım . 2 dakika gülünce artık susmuştuk . Ben de en başından beri sormam gereken soruyu sordum .
"Toprak biz niye güldük ?"
"Az önce Alya nın surat ifadesini görmedin mi ? Hipopatam görmüş tavuğa benziyodu ."
"Ben sana şaşırdığım için birden dondum o yüzden göremedim . "
"Aaaa bir dakika ben sana küsmüştüm dimi ? Ne işin var senin benim yanımda ?!"
dedim ve sınıfa doğru ilerledim . Toprak koşarak yanıma geldi ve beni kendine çevirdi.
"Aaaaa hadi ama Işıl kuzenler küsmez ."
Bu dediğine güldüm. O da bana güldü ve birbirimize sarıldık . Zaten bizim en uzun küslüğümüz bir saat sürüyordu . Bu yüzden bu huyumu çok seviyorum ...

Düşman Okullar (Yaz Kampında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin