Okulun Son Günü

3.1K 56 3
                                    

Işılın ağzından :

"Anneeeeeeeeee"diye seslendim anneme . Niye bu kadar şaşırdınız ki kime seslendim sandınız dedeme mi ?
"Efendim kız "
"Anne ben kuzişlerimle gidicem babamı arada söyle "
"Kızım sen konuşsana sana telefonu süs diye mi aldık?"
"Anne üşeniyorum hadi yaa"
"Işıl kahvaltıda sucuk var hadi gel "
Hiiiiiiiiiiiii vuhuuuuuu yeeeeee . İçimde Mahmut Tuncer Hava Çok Sıcağı söylerken bende aşağı indim .
"Kız hani sen telefonunu almaya üşeniyordun . Hayır sen neden bu kadar açsınki ailemizde senden başka aç yok acaba biz seni hastanede mi karıştırdık zaten ben senin yanındaki bebeği alıcaktım hemşire izin vermedi . Hayır niye hep şanssız olan ben oluyorum ? Neden yani ? Neden ? Neden ?"
"Kaplumbağa deden "
Hiiiii terlik mi o !?!?!hemen koşarak yukarı çıktım ve tabikide kapıyı kilitledim . Evet benim annem sinirlenince konuşur . Konuşurken de resmen telefondan konuyu hastaneye getirdi . O  yüzden onu olabildiğince sinirlendirmemeye çalışıyorum tabikide olmuyo . Çünkü düşündüğüm şeyleri içimde tutamıyorum .

O yüzden iç sesime çok sinirliyim . İç sesim beni sinirlendirme . "Seni zor durumda bırakmak hoşuma gidiyor napıyım ? Hihahohihahohihaho!" İç sesime göz devirip telefona uzandım . Evet ben iç sesime göz devirebiliyorum . Yeeeeeeeeeeeeeee . Ay yeeee diye sevinirken aklıma sucukları yiyemediğim geldi . Şu andan itibaren depresyona girmiş bulunmaktayım . 😩😫😭😭

Herkese merabaaaağğğğğğqwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç . Evet bundan sonra size  her bölümde  böyle selam vericem . "İstersen eline mikrafon verelimde bide öyle duyuru yap herkese bundan sonra size böyle selam vericem diye . "İç sesime bu kadar gerçekten göz devirdim . Olleeeeyyyy . Yapabildim sonunda oldu . Sırada sağ kaşımı kaldırmam var !! GÜLÜ GÜLÜÜÜÜüÜü!!!!!!!!

Düşman Okullar (Yaz Kampında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin