Jeśli nie czytałeś/aś pierwszej części najpierw przeczytaj ją i wróć tu jak skończysz :)
TA PIOSENKA JEST NAJLEPSZA OK?
Od kilku miesięcy na szczęście nie jestem sama z El (jej siostrą) tylko mamy świetnego ojca zastępczego. Jest mi łatwiej bo bardzo mi pomaga. Muszę chodzić do szkoły i opiekować się 2 letnim dzieckiem a przy okazji sobie dorabiam w kawiarni. Na czas pracy i szkoły pomaga mi zastępczy tata. Jest dosyć dobrze, nadal utrzymuję kontakt z Charliem, Jacobem i Johnnym. Razem ( Jake- tata zastępczy i ja) zdecydowaliśmy, że powinnam zmienić otoczenie i powinniśmy się przeprowadzić. W czasie wakacji które mają zacząć się za 3 dni mamy zamiar przeprowadzić się do Dallas.
____________________________________________________
Jake - 34 letni mężczyzna, jest biznesmenem i ma własną bardzo znaną firmę. Poznałam go w szpitalu i postanowił mi i mojej małej siostrze pomóc. To naprawdę miły i prze zabawny człowiek, który mimo że nie miał łatwego dzieciństwa wyrósł na wspaniałego człowieka. Jestem mu bardzo wdzięczna.
Zapytacie się po co pracuje? Przecież Jake na pewno ma kupę kasy. Postanowiłam zbierać pieniądze na koncert mojego idola. Wiem że Jake chętnie sam by mi kupił bilet ale stwierdziłam że sama na niego zarobię, takie moje małe postanowienie.
_____________________________________
Zaczynam 2 część tej książki i mam nadzieje że wyjdzie chociaż trochę lepiej od 1 części 😅
CZYTASZ
FRIENDS L.D.
Roman d'amourFriends? HAHHA no, I'm not a moron Friends with benefits? per 10 minutes in the locker room babe Part 2 of the boo: "Forever? No, never L.D."