Czy po lekko ponad rocznym związku z chłopakiem który wydawał się miłością twojego życia można zakochać się w przyjacielu twojego przyjaciela, który jest gejem? Owszem i jestem tego świetnym przykładem. Na początku nie chciałam przyjąć tego do zrozumienia i wmawiałam sobie że to nie możliwe. Jednak kiedy to zauważyłam zrozumiałam że przecież on ma chłopaka którego kocha. Pozostało mi być w friendzone i postarać sie z tym pogodzić. Jest ciężko widzieć jak on przytula się z Lukiem, jak się całują, jak cały w skowronkach czeka na niego, jak sie cieszy kiedy przynosi jemu śniadanie do łóżka... Jestem takim cichym ninjom który wszystko widzi ale jest nie zauważony. Przez to wszystko nie mogę spać ani jeść. Udaje przed innymi że wszystko jest w porządku ale tak nie jest. Miłość jest straszna. No niby jak znajdziesz tą swoja wielką miłość to jest super extra i wgl Happy End, żyli długo i szczęśliwie ale tak wcale nie jest. Nawet jeśli nie jest to nasza druga połówka to się znajdzie ktoś inny kto chce rozpierdzielić wasz związek : )
Na początku miała zostać lesbijką ale stwierdziłam, że będzie mi trudniej pisać tą książkę więc ta dam kocha się w przyjacielu swojego przyjaciela, który jest gejem :D
KTO SIĘ CIESZY ŻE JEST ROZDZIAŁ (PFF ŻE NAPISANY KILKA MIESIĘCY TEMU)
TA PIOSENKA JEST ZAJEBISTA ♥
CZYTASZ
FRIENDS L.D.
Roman d'amourFriends? HAHHA no, I'm not a moron Friends with benefits? per 10 minutes in the locker room babe Part 2 of the boo: "Forever? No, never L.D."