Halloween Kurtları Kasabada Herşeyden Habersiz Beklerken Cerberus Kasabaya Doğru Yola Koyuldu. Muhafız Cerberus'u Hissetmiyordu. Ama Kurtlara Bundan Bahsetmedi. Cerberus Kasabaya Gelmeden Önce Ormanda Bir Yangın Başlattı. Ve Onların Gelmesi İçin Pusuda Ateşlerin İçinde Bekliyor.
Demon Ateş Gücünde Olduğu İçin Ateşi Hissediyor. Ve Hızlı Bir Şekilde Ne Olduna Bakmaya Gidiyor.
Ve Orman Yangınını Fark Ediyor.
Ve Zolf'e Haber Veriyor.
Jager Ve Demon Havadan Müdahale Ediyor Zolf'se Yangının Olduğu Bölgelerden Giderek Hızlı Haraketlerle Yangını Söndürmeye Çalışıyor. Cerberus'un Ormanın Derinliklerinde Olduğundan Habersiz Şekilde Yangını Söndürmeye Çalışıyorlar. Ama Bir Anda Cerberus'un Kükremesiyle Bütün Kurtlar Isı Dalgasından Sersemliyor.
Zolf'un Buzu Bile Bu Isıya Dayanamıyor. Jager Hemen Muhafızın Yanına Gitti Ve Onu Aldı Bana Ona Ne Olduğunu Hemen Söyle Diyerek Ama Muhafız Bu İmkansız
Ona Ne Oldunu Bilmiyorum Onunla Olan Bağı Hissediyorum O Cerberus Değil O Başka Birşey Ruhu Ele Geçirilmiş Bir Titan Cerberus.
Jager Ve Halloween Kurtları Geri Çekilmek Zorunda Kalırlar Çünkü O Çok Güçlüdür. Ama Zolf'un Kaçmaya Niyeti Yoktur. Cerberus'un Karşısına Çıkar. Ama Cerberus Onun Sırtındaki Buzları Eritip Onu Güçsüz Kılar.
Ve Cerberus'un Bir Planı Var.
Zolf'u Bir Kafese Kapatıp Kurtların Onu Kurtarmaları İçin Gelmelerini Planlar. Ve Korkularıyla Yüzleştirmeye.. Jager Ve Demon Kasabaya Geldiklerinde Zolf'un Olmadığını Anlarlar.
Demon Hemen Cerberus'u Takip Eder Havadan Ve Zolf'u Yakaladığını Görür Ve Geri Çekilir Ve Plan Yapmak İçin JageR'ın Yanına Gelir. Onu Yakalamış Onu Nasıl Kurtara Biliriz Diye Düşünürken. Muhafız Onu Kurtaramazsınız O Kendini Kurtara Bilir. JaGeR Nasıl Kendini Kurtara Bilir O Daha Bir Omega O Şey Bir Alfa. Muhafız Cevabı Zaten Söyledin
Onun Artık Bir Alfa Olma Vakti Geldi.Bir Sonraki Bölüm İçin Takipte Kalın.
Çalıştığım için bölümleri biraz Geciktiriyorum Kusura Bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halloween Kurtları Son Uyanış.
Mystery / ThrillerKimse yüz yıllarca, çocuklarına anlattıkları korku masallarının aslında gerçek olduğunu bilmiyordu. Bir kamp gezisinde, hiçbir şeyden haberi olmayan Maiden'in duyduğu ses ile her şey bir anda değişmişti. Artık Cadı Piero'nun korkutan hükmünün zama...