Cerberus'un Hayin Planı İşe Yaramış Gibi Gözüksede Halloween Kurtları'nın Pes Etmeyeceğinin Farkında Değil. Jager Ve Demon Cerberus'un Peşine Düşer. Ve Zolf'u Kurtarmak İçin Plan Yapıyor Aynı Zamanda Cerberus'un İzini Sürüyor.
Cerberus'u Takip Etmek Pek Zor Değil Çünkü Geçtiği Her Nokta Yanıp Kül Oluyor. Jager Ve Demon Cerberus'un
Nasıl Bu Hale Geldiğini Merak Ediyor.
Ve Demon Bişey Fark Ediyor Piero'yu
Epeydir Göremedik Cerberus'a Olanların Onunla Bir İlgisi Olmalı.
Jager Piero'nun Nerde Olduğu Umrumda Değil Ama Tek Bildiğim Şey Zolf Olmadan Onu Yenemeyiz Bunu Biliyorsun. Demon Biliyorum Ama Asla Pes Etmeyeceğiz Zolf'u Kurtarmak İçin Gerekirse Ölürüz.
Cerberus Ormanın Derinliklerinde Bir Sığınak Buldu. Ve Zolf'u Oraya Hapsetti. Ve Sonunda Jager Ve Demon Cerberus'un Sığındığını Mağarayı Buldular. Cerberus Geldiklerini Fark Etmedi. Jager Ve Demon. Beklemek Zaman Kaybı Saldırmalıyız.
Diyerek Cerberus'un Karşısına Çıkar.
Ama Cerberus Çok Güçlü. Hiçbir Şekilde Cerberus'a Güç Yetiremezler.
Cerberus Ve Jager Ve Demon Mücadele Ederken. Zolf Uyanır.
Ve Arkadaşlarının Cerberus'un Gücü Karşısında Ezildiğini Görür.
Ve Son Gücüyle Cerberus'a Saldırır.
Ama Cerberus Onu Tek Hamlede Duvara Vurur. Ve Demon Ve Jager Cerberus'un Dişleri Arasında.
Savaşırken Zolf'un Elinden Birşey Gelmemiş Olması Zolf'u Kızdırıyor.
Ve Arkadaşlarının Ölümünü Seyretmek Istemiyorum.
Diyerek Gözlerini Kapatır. Ve Zolf Aniden. Bir Aura İle Kaplanır.
Bunu Gören Cerberus.
Jager Ve Demon'u Bırakıp Zolf'e Saldırmaya Çalışır.
Ama Zolf'un Aurası Cerberus'u Fırlatır. Ve Zolf Artık Bir DeltaZolf Artık Cerberus'un Karşısına Çıkabilir. Ve Jager Ve Demon Zolf'un Yanına Gider Ve Cerberus'un Karşısına Dururlar. Zolf Cerberus'un Alevlerine Dayana Bilecek Kadar Soğuktur Zolf Cerberus'a Saldırmaya Başlar Cerberus Ne Kadar Onu Durdurmaya Çalışsa Bile Zolf Onu Yok Edene Kadar Durmayacak.
Ve Zolf Son Hamlesini Yaparak Cerberus'u Bir Buz Dağı Gibi Dondurur. Ve Demon Bütün Isısıyla Buza Uygular Ve Buzla Bereber Cerberus'un Bedeni Param Parça Olur . Ve Piero Yeniden Tutsak Olduğu Mağarada Uyanır. Halloween Kurtları Savaşın Asla Bitmeyeceğinin Farkındadır. Bir Sonraki Halloween Kurtları Serüveni İçin Takipte Kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halloween Kurtları Son Uyanış.
Mystery / ThrillerKimse yüz yıllarca, çocuklarına anlattıkları korku masallarının aslında gerçek olduğunu bilmiyordu. Bir kamp gezisinde, hiçbir şeyden haberi olmayan Maiden'in duyduğu ses ile her şey bir anda değişmişti. Artık Cadı Piero'nun korkutan hükmünün zama...