Jager Ve Zolf Uçurumun Zeminine İndiler Ve Demon'nu Bulmaya Çalıyorlar Ölü Yada Diri..
Jager Havadan Zolf Karadan Demon'nu Hızla Arıyorlar.
Ama Demon 'dan Bulamıyorlar..
Umutlarını Kesen Zolf Ve Jager .
Halloween Kasabasına Yola Koyulurlar.. Piero Ve Muhafız Cerberus'u Toprak Altından Çıkarmak. Saklandıkları Yerden Çıktılar.. Ve Piero Büyü Yaparak Cerberus'un Yerini Bulmaya Çalıyor
Ve Cerberus'un Yerini Bulan Piero
Cerberus'u Bulunduğu Yerden Çıkardı Ve Bir Sonraki Mücadele İçin Yeni Bir
Konaklama Bölgesi Ararlar.
Ve Uzun Arayışlar Sonunda.
Magma Tepelerine Ulaşırlar.
Demon'sa Yaralı Bir Şekilde Halloween Kasabasına Ulaşmıştır.
Maiden Onu Kasabadaki Havyan Ahırında Saklar. Demon Çok Zayıf Düşmüştür Ve Nerseyse Ateşi Sönmüştür Maiden Halloween Kurtlarına Haber Vermek İçin Onların Kasabaya Dönmesini Bekliyor. Ve Fazla Vakit Gecmeden.
Jagerı Gören Maiden Koşarak Ormana Giderek Jager Ve Zolf'u Buluyor. Maiden Onlara Demon'nu Bulduğunu Onun Yaralı Olduğunu Söylüyor Zolf Ve Jager Hızlı Bir Şekilde Demon'nu Bulduğu.
Ahıra Gidiyor. Geldiklerinde
Demon Demon'nun Zayıf Düştüğünü Görür Ve Onun Acilen Magma Tepelerindeki Kurt Kanyonundaki
Bilge Kurt'un Yanına Gitmeleri
Gerekir Ama Piero Ve Cerberus'un Orada Olduğunu Bilmiyorlardı.
Cerberus Ve Piero Bilge Kurt'u
Halloween Kurtlarından Önce Bulmuştur Ve Bilge Kurt Cerberus Tarafından Öldürüldü.
Kanyona Doğru Yola Koyulan Halloween Kurtları Zolf Jader Sırayla Demon'nu Sırtlarına Yükleyerek
İlerlemeye Devam Ederler .
Ama Gittiklerinde Sadece Piero'nun Zulmüne Tanık Olacaklardır.
Yol Boyunca Demon'nun Gücü Tükenmektedir.. Bilge Kurt Magma Tepelerinin Girişinde Son Nefesini Verirken Halloween Kurtları Onu Bulur. Ona Müdahale Ederler Ama Çok Geçtir. Bilge Kurt Onlara Neden Geldiniz Diye Sorar . Jager Demon'nun Iyilesmedigini Söyler.
Bilge Kurt Son Nefesinde Jager'a
Magma Tepesi. Diyerek Gözlerini Kapatır. Jager Bunun Anlamı Ne Demon Biliyor Musun Diye Sordu Demon Evet Biliyorum Beni Yanardağa Götürmeni İstiyorum. Ve Jager Onu Yanardağa Taşıdı. Jager: Şimdi Napmamız Gerekiyor.
Demon: Beni Aşşağıya Atman Gerekiyor.
Jager: Bu Delilik Sağ Çıkman İmkansız.
Demon: Sadece Dediğimi Yap.
Jager: Tamam Yapacağım.
Jager Demon'nu Yanardağdan Aşağıya Attı. Ve Zolf'un Yanına Döndü.Demon'na Ne Olacak Bir Sonraki Bölüm İçin Takipte Kalın. Eğer Tahmin Edebiliyorsan Yorum Yapa Bilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halloween Kurtları Son Uyanış.
Misteri / ThrillerKimse yüz yıllarca, çocuklarına anlattıkları korku masallarının aslında gerçek olduğunu bilmiyordu. Bir kamp gezisinde, hiçbir şeyden haberi olmayan Maiden'in duyduğu ses ile her şey bir anda değişmişti. Artık Cadı Piero'nun korkutan hükmünün zama...