Jimin {chimchim}⛅

93 5 2
                                    

Evet yeniden merhaba uzatmadan hikayeye başlayalım.

Sen tıp fakültesinde okuyorsun. Türkiyede 3 yıl okuyup değişim öğrencisi olarak koreye gideceksin okullar açılmasına 1 hafta kala sen hazırlanıp uçağa binersin ve 10 saat 8000 km sonra koredesindir çok heyecanlısın.

Bir şirketle anlaşıp o şirket sana güvenilir bir aile ve iş bulur orda geçinebilmen için.

Sen kalacağın evet gidersin ve aileyle tanışırsın ve yorgun olduğunu söyleyip odanı gösterirler ve sende odana yerleşirsin fakat yanında bir yatak daha vardır sen kendi kendine merak edersin akşam yemeğe vakti gelir.

Ajumma seni çağırır sen de aşağı inersin tam oturacağın sandalyenin karşısına kafanı çevirirsin ve buu (evet gençler tahmin ettiğiniz gibi) BTS'dem Jimindir.

Senin kalbin hızlanmaya başlar.

Ve oturur yemeği yedikten sonra odana çıkarsın.

Jimin de annesi ile babasına belli etmeden odaya girer zaten onunda odasıdır neyse odaya girdikten sonra kapıyı arkadan örter ve senin yanına oturur.

Sen: b-b-birşey mi olmuştu. Dersin

Jimin:seni tanıyorum.

Sen:anlamadım nasıl?

Jimin:sen 1 yıl önce bana insagramdan mesaj atan kızsın.

Sen:..... sen hatırlarsın ve donakalırsın.

Jimin:ben senden hoşlanıyorum.
Senin resmini gördüğümde kalbim bir tuhaf oldu sana mesaj yazmak istemiştim ama yazmaya fırsat bulamadım.
Ve kader bizi değişik bir şekilde karşılaştırdı. Lütfen sana bir soru soracağım.

Sen: e-elbette dinliyorum.

Jimin:bana hayranlık sevgisi mi besliyorsun.
Yoksa beni görünce kalbin deli gibi çarpıp yerinden fırlayacakmış gibi olup midende kelebekler uçuyormu?

Sen: ben sana eğer sıradan hayranlık sevgisi besleseydim sana 1 yıl önce ki kendi kalbimden yazdığım küçük bir besteyi sana yazmazdım.
Ve evet bende senden hoşlanıyorum.

Dediğini duyduğu anda tebessümü eder ve senin alnından öper.

Vede yine bir Mutlu soonn.... daha.... ☕

GOT7 ve  BTS'le Hayal Et[BİTTİ] ajhshsj☕🍫😂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin