Admiterea ( in urma cu 2 ani)

113 15 0
                                    

.....a venit momentul . Mă îndrept spre geamul de sticla unde stăteau așezate rezultatele evaluării naționale . Îmi doresc foarte mult sa iau peste 9,50 , că să pot intra la Liceul Mircea. Îmi caut numele.....Woodley Mia . Nu îl găseam , eram foarte emoționată. Când ....vad : Woodley Mia ....................9,80 romana.......................10 matematica..............9,90 general..........reușit
Îmi venea să mor când am văzut , m-am dus repede la Anna , Josh și Steven pentru a sărbători împreună , dar aflăm că Steven a luat 4 la ambele....
Eu: - Îmi pare rău Steven !
Steven: - Ce mă fac acum!? Spune in timp ce mă ia brusc în brațe și începe să plângă.Steven era genul mai copilăros dar mereu melancolic, nu l-am văzut niciodată distrandu-se.
Josh: - Fă o contestație frate!
Steven: - O sa fac .....
După ce Steven pleacă acasă trist , eu , Anna și cu Josh mergem spre un local unde ne așteaptă restul prietenilor.
La local
La o masa de 10 oameni stăteau : Emma , Mike , Charlie , Ashley , Zara , Adam și Will .
Emma: - Hai mai repede dragilor , că nu vă așteptăm 10 ani! spune ea și încep să râdă cu toții de la masa continând să povestească
Eu: - Buna! Hey Em , scuze că am întârziat , am avut o problema cu Steven.
Ne pupam pe obraji in stil pitiponcesc după care Charlie întreabă ce a pățit Steven
Josh: - A picat examenul....
Emma : - Era de așteptat!
Zara: - Chiar îmi pare rău de el .
Eu : - Și mie.....
Mai stam noi de vb până vin băuturile . Având în vedere că Em era ca o mama protectoare pentru noi , chiar daca era doar cu 1 an mai mare , ea abandonase școala ca să plece în Franța la tatăl ei la munca , dar s-a întors înapoi când afacerea a dat faliment, ne împrumuta și ajuta mereu cu banii .
Ashley: - Cred că mi-am uitat banii acasă...
Josh : - Nu-i nimic , plătesc eu !
Emma: - Stai cuminte Josh , ii dau eu bani fetei!
Josh a tăcut și a aprobat pentru că știe ce fel de persoana este Em și nu trebuie sa o contrazică.
Ashley: - Merci Em!
Eu: -Pentru Emma! spun eu in timp ce ridic paharul și toți mă urmează, asteptand să le ciocnim.
Râdem noi glumim ....dar va trebui sa ne despărțim .....Eu mă duc la Mircea cu Anna , Emma încearcă să meargă la Călinescu , Josh se duce la Ovidius , Charlie, Mike și Adam la Liceul Sportiv , iar Zara și cu Ashley la Traian .
Eu: - O să îmi fie dor de voi băieți!
- Și noua! spun toți și ne îmbrățișăm
Acasă
Intru in casa și mă așez pe canapea , îmi iau telefonul și încep să mă uit la ceva pe ytb când deodată primesc mesaj de la Josh
Josh: - Hey Mia , la ce liceu te duci până la urmă?
Eu: - Nu știu Josh, adică , mi-ar placea sa fim in același liceu , ești cel mai bun prieten al meu , dar cred că merg la Mircea .
Josh: - Eu mă duc la Ovidius. Știi e un liceu bun.
Eu: - Știu.... Oricum vom ține legătura .
Josh: - Mereu Mia !
Eu: - Apropo cum mai merge cu Ashley? Ceva atingeri noi , ceva vorbe noi?
Josh: - Ah! S-a cuplat cu prostul de Charlie! Era să mă bată ieri când am incercat sa vb cu ea.E gelos rău 😅
Eu: - Imi pare rău atunci.
Josh: - Meh o să găsesc și eu fete mai frumoase la Ovidius.😉
Eu: - Adică eu nu sunt frumoasa!?
Josh: - Tu ești unica !
Eu: - Vorbim mai încolo , trebuie să mă întâlnesc cu Anna . P.S. Și tu ești unic .
Josh: - pa Mia
Eu: - Pa
Mă schimb de haine și mă duc în parc sa mă văd cu Anna . I-am promis că la 15 ne vedem acolo dar e și 10 și eu inca sunt in casa....
In parc
Anna: - Pe unde ai fost , întârziată mea?!
Eu: - Scuze Anna ! Am avut puțină treabă .
Anna: - Daca prin treaba vrei sa zici lenevit și stat pe telefon , atunci da , te înțeleg. :))
Eu: - Mi-a fost dor de tine!
Anna : - Si mie , dar acum zi, mergem la Mircea?
Eu: - Așa am zis.
Anna: - Pai și cu ceilalți cum rămâne ?
Eu : - O să îmi fie dor de ei! Dar am promis că o să ținem legătura.
Anna: - Josh unde se duce?
Eu: - La Ovidius parca !
Anna: - De ce nu te duci și tu?
Eu: - Nu știu ... As vrea mai mult la Mircea .
Ne mai plimbam până când se face seara și trebuia să mă întâlnesc cu Josh , Em și Wes ( Wes era cu un an mai mic dar era super dezvoltat)
Emma: - Uite-o pe fata mea ! spune și arată cu degetul găștii spre mine
Eu: - Heyy
Wes: - Buna Mia! Ce bine arati !
Emma: - Putoias , hai gata cu excitările , lasă fata și mergi .
Josh: - Buna Mia!
Eu: - Buna !
Emma :- Și copiii la ce liceu se duc ?
Wes: - Eu mai am un an până la liceu!
Josh: - Eu merg la Ovidius!
Emma: - Și tu Mia? Tot la Ovidius?
Eu: - Nu , de faptmerg la Mircea.
Emma: - Meh , e bine , eu merg la Călinescu.
Josh: - Hai să lăsăm liceul și sa vb despre asltceva .
Wes: - Cum ar fii??
Josh: - Habar n-am , ceva noi in relații?
Wes: - Am incercat să mă bag in seama cu Zara , dar a sărit la bătaie Thomas ....
Eu: - Și după l-au exmatriculat....
Wes: - Exact! Idiot frustrat și prost!
Eu: - Nu era niciun idiot sau frustrat ok? El doar își apăra iubita!
Josh: - Opaa ! Cuiva i-a căzut cu tronc Thomas! Oare cui? se uită și face niste ochii mari la mine
Eu: - Termina Josh! moment în care îl lovesc peste brat. Chiar a fost exmatriculat pe nedrept!
Emma: - Așa e ! Hai sa facem o greva ! Nu vrem bani nu vrem piscina, vrem că Thomas să revină!
Wes: - Taci că o să te creadă lumea nebuna!
Emma: - Ai zis ceva?!
Wes: Nu ...
Emma: - Așa ziceam și eu:))
Josh: - Eu trebuie sa plec ! Am niste treba! Ne auzim!
Toți: - Paa
Wes: - Și eu! Ceau fetele;)
Eu: - Paa.
Em da ochii peste cap: Ce copil handicapat! chicotim.
Emma: - Hai că ne mai vedem! Te pup ! Daca ai nevoie de ceva mă suni! spune și mă îmbrățișează.
Eu: - Ms Em! Te pup
Ajung acasă , mă duc la mine in camera și mă uit la televizor , tata e plecat cu treabă prin Olanda , iar eu am rămas singură. Mai stau ceva timp asteptand un mesaj de la Josh ...nimic ...oricine altcineva îmi scrie....numai Josh nu....mă pun sa dorm . Mâine va fii o zi lunga , ne vom lua la revedere de la toți colegii și de la toate profesoarele!

Neliniștea trecutului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum