Mă simt groaznic! După ce ca trebuie sa mă acomodez cu gândul ca Em va pleca la tatăl ei acum aflu ca și Josh se muta în Germania . Tatăl meu e plecat acolo. Lucrează 24/7 la o agenție de criminalistica . Vine doar o data pe an , vara.....
Mai trebuie sa merg și la liceu . Nu am niciunde chef sa îl văd pe Thomas sau pe oricine altcineva! Normal ca vine Em și Anna peste mine la fereastra și mă ia pe sus spre liceu....
Em:- Haide Mia nu e chiar așa de rău! Adică, o sa va vizitez de 2 ori pe an iar pe Josh ..... poți sa îl vezi oricând.
Eu:- De ce as vrea sa îl văd? Are viața lui acum !
Anna:-Mia....
Eu:- Serios ! Am vorbit toată noaptea cu el . Pleacă mâine la 7 dimineata
Anna:- Trebuie sa îi facem o petrecere de rămas bun !
Eu:- Sa îi facă Ashley și prietenii lui!
Em:- Haide Mia , de ce ești așa de supărată pe el ?! Crezi ca își dorește asta?
Eu:- Mi-a zis ca abia așteaptă sa vadă Germania....
Anna:- Ați vorbit toată noaptea și asta e tot ce ti-a spus?!
Eu:- Mi-a mai zis ca o sa-i fie dor de mine......
Anna:- Veeezi ! Ah la naiba Mia trebuie sa îi facem o petrecere !
Em:- Are dreptate fata , Mia!
Eu:- Puteți sa îi faceți ....
Ajungem la liceu. Intram. Îmi bate foarte tare inima . Mă uit în stânga și în dreapta pentru a-l vedea pe Thomas. Nimic....Anna tot saluta lumea pe hol în speranța de a ne împrieteni cu cineva dar toți erau aparent muți și timizi....
?- Bună?!
Anna:- În sfârșit! Cineva care îmi răspunde . Ce faci?
?- Bine ! Sunt Ambar!
Anna:- Încântată Ambar ! Eu sunt Anna iar ea e....
Eu:- Mia! Spune-mi Cum vrei . se aude clopoțelul . Trebuie sa plec . Pa.
Ambar:- Așa e mereu?
Anna:- Doar trece printr-o perioada mai dificila . E ok
Ambar:- Bine atunci . Ne mai vedem.....ăă..ă Anna
Anna:- Paa
Mă îndrept spre sala de clasa cu căștile în urechi și deconectata de lumea din jurul meu când deodată îl văd pe Thomas la capatul coridorului cu încă 2 .
THOMAS P.O.V.
Eu:- Ba , care vine la meciului de baschet azi?
Tyler- Lasă baschetul și privește la stânga.
Întorc capul pentru a vedea la ce se referă Ty și o văd pe puștoaica asta care mi se pare foarte cunoscuta.
Eu:- Și... Ce ar trebui mai exact sa văd?!
Tyler:- Boboaca asta e o bunaciune !
Eu:- Meh , mi se pare "usoara", m-am saturat de proastele astea!
Rick:- S-o crezi tu Thomas ! Astea sunt cele mai greu de prins !
Tyler:- Așa e Thom.
Eu:- Ba nu ! Va demonstrez dacă vreți .
Mă îndrept spre ea sa o întreb dacă vrea sa mă ajute cu tema la mate dar ea trece spre mine fără a mă baga în seamă . Zici ca era hipnotizată.
Tyler :- Ce ti-am zis frate!
Eu:- Meh , are o zi proasta . Altfel îmi cădea direct la picioare. Tyler și Rick încep sa rada.
Eu:- Serios!
Tyler:- Ba frate eu îți dau 600 dacă te culci cu asta pana la sfârșitul anului. spune și începe sa rada.
Eu:- S-a făcut ! spun și îi întind mana
Tyler:- Ce mă? ! Și dacă nu o faci ce câștig? Ha?
Eu:- 1200!
Tyle:- Hahaha ha ! S-a făcut atunci ! Rick taie!
Rick taie pariul .
Tyler:- Mult noroc!
Rick și Ty pleacă spre clasa iar eu mă îndrept spre cea de chimie . Aveam ora azi cu bobocii. PERFECT.....
MIA P.O.V.
Îl văd pe Thomas ca se îndrepta spre mine dar îl ignor și îmi continui drumul. Nu aveam chef de nimeni. Ajung în clasă iar dna. Gregor ne zice ca avem azi ora cu cei de a 10 a . II așteptăm să vină că sa putem începe ora. Lângă mâine era un loc liber pentru ca Anna S-a pus cu Ambar pentru a se "cunoaşte mai bine" . Intra toți în clasa .... Vine și Thomas în timp ce vorbea cu niște băieți.
Thomas:- Locul ăsta e ocupat?
Eu:- Nu . E ok poți sa stai.
THOMAS P.O.V.
Bună mișcarea . Așa mă pot apropia de pitica asta mica. Ora începe...
Eu:- Înțelegi ceva ?! spun eu pe un ton amuzant
Mia:- Nu . Tu?
Eu:- Bună gluma! Știi ești foarte sexi pentru o boboaca !îi șoptesc la ureche.
MIA P.O.V.
Mă bucur ca S-a gândit sa stea cu mine . Mi se pare drăguț sin partea lui. Iar faza cu " ești foarte sexi" mi S-a părut ce-a mai buna din toată ziua mea neagra.
Thomas:- Vrei sa vii azi la meciului de baschet? Joaca un prieten de-al meu și mă gândeam ca vrei sa vii.
Eu:- Sigur! Adică .... nu . Ba da ...meh..... Știi ceva o sa vin . La cât?
Thomas:- 19:30 pe teren .
Eu:- Voi fii acolo!
Se suna . Știu ca nu o sa ajung la timp la petrecerea pentru Josh dar nu în fiecare zi te invita Thomas Jackson la un meci.
O urmăresc pe Anna sa îi spun ce tocmai s-a întâmplat și o trag în baie.
Anna:- Ce nai....
Eu:- Nu o sa Îți vina sa crezi ce S-a întâmplat!
Anna :- Cine a murit?
Eu:- Thomas m-a invitat la un meci cu el și prieteni lui. Nu e super?
Anna:- OK nu îmi pasa de acest Thomas . Pot sa plec acum ?
Eu:- ok....
După ce orele s-au terminat aleg sa merg cu Anna la liceele prietenilor noștri pentru ai vizita . Le luam pe rand . Ne întâlnim cu Zara și Adam , Steven , Mike, Ashley, încă câțiva cărora nu le mai țin minte numele și bineînțeles cu Josh . Toți ne-am vorbit înainte ca sa îi organizam o petrecere de rămas bun și acum trebuia sa îl păcălim sa vina la Ashley acasă la ora 8 seara.
JOSH P.O.V.
Ies din liceu și văd un grup de oameni pe care îi cam cunoșteam .....HMM CINE SA FIE OARE....
Eu:- Bună! Ce faceți! îi iau în brate pe fiecare și ne ducem în parc sa ne plimbam.
Toti povestim depre liceul și despre viața pe care o avem acum .
Ashley :- Josh? Putem vorbi ceva?
Eu:- Da sigur! Ce e?
Ashley:- Hai mai încolo. Uite.... mă gândeam ca ai vrea sa vii la mine azi ...știi tu sa mai petrecem timp împreună pana pleci .
Eu:- Ău ! Da sigur ! Pe la cât ?
Ashley:- Paaai. Pe la 8 e ok?
Eu:- Voi fii acolo!
MIA P.O.V.
Ashley vorbește câteva minute cu Josh după care se întorc și ne face semn ca a reușit . La casa ei va trebui sa fim la 8. Întrebarea este : Unde sa mă duc ? La meci sau petrecere.......
CITEȘTI
Neliniștea trecutului
RomansaMia este o fata firava , mica și delicată cu simțul umorului foarte bine dezvoltat și foarte inteligenta. Este născută pe 13 iulie 2001 , la spitalul județean din Constanta. A trăit toată viața doar cu tatăl ei , pentru că mama ei murise la naștere...