HAYAT ÇİÇEKLERİ 3. BÖLÜM

183 11 7
                                    

Duyuru : Arkadaşlar Mert Songül'den değil meralden hoşlanacak . Ona göre . 😂😂😂

HAVAALANINDA

Songül , Güney ve çocukları havaalanındadırlar. Songül taksiden iner ve ayağı takılır bir adamın kucağına düşer .

Adam : Hanımefendi iyi misiniz?

Songül : İyiyim İyiyim teşekkür ederim .

Adam : Songül ?

Songül : Mert ?

Mert : Songül tesadüfe bak aşk tesadüfleri sever .

Songül : Ne diyorsun be geri zekalı !

Mert : Bak Songül ben artık kötü biri değilim . Lütfen kabul et artık bunu . Hayır anlamadım daha lisede sizi ayırmaya çalışıyordum . Bak şimdi sizi ayırmaya çalışıyor muyum ? Hayır . O yüzden lütfen bana iyi davran .

Güney : ALLAH ALLAH iyi davranmazsak ne olurmuş lan ?

Songül gözlerini açarak Güney'e bakar .

Güney : Ne ya ?

Mert : Bu arada siz ailecek tatile mi gidecektiniz ?

Songül : Evet Antalya'ya (.......)  oteline gideceğiz .

Mert yalan söyleyerek : Aaa şansa bak bende oraya gidiyorum . Kim bilir belki arada sırada odanıza gelirim . Yani gelirim derken , selam vermek için gelirim .

Güney : Tamam tamam hadi aşkım gel sende .

Güney ve ailesi havaalanının içinden geçmişlerdir . O sırada Güney birşey fark eder .

Güney: Songül bunlar onlar .

Songül : ..............

ANTALYA FERİDE VE TOPRAKIN EVİ

Feride : Günaydın aşkım . Hadi kalk bak kahvaltı hazır . Hemde sana söyleyeceğim bomba gibi bir haber var .

Toprak : Günaydın aşkım neymiş o bomba haber ?

Feride : Songül ve Ailesi tatile buraya geliyorlarmış . Bir otelde kalacaklarmış .

Toprak : Ne diyorsun ? Çok sevindim aşkım . O zaman çocukları bir gün yemeğe davet edersin değil mi ?

Feride : Aşk olsun toprak . Tabiki davet edeceğim . Hatta bugün uçaklarına bineceklermiş .

Toprak : Hayatım o Zaman hemen bugün çağır onları yemeğe .

Feride : Bende zaten öyle yapacaktım hayatım . Sende bir zahmet kahvaltını yaptıktan sonra markete git . Bende evi temizleyeceğim .

Toprak : Tamam hayatım .

HAPİSHANEDE

Kemal bir adamla yemek konusunda kavga etmiştir .

Adam : Ya bak sus bugünlük sen yapacaksın yemeği . Yemek yoksa canında olmaz biliyorsun değil mi ?

Kemal : Yapmıyorum .

Adam : Sen yapacaksın ! Sinirlendirme beni yoksa ...

Kemal : Yoksa ne yaparsın ? Öldürür müsün beni ? Ya ALLAHım dünyada ne kadar salak var ?

Adam : Sen istedin bunu ş******* !

Adam bıçağı Kemal'in karnına saplar .

Kemal : Aaa

KIZLARIN EVİNDE

Meral : Cemre canısı , benim canım çok kötü çikolatalı pasta istiyor . Kader ile bana yapar mısınız ?

Kader : Tamam canısı ama sende markete gidip eşyaları alacaksın anlaştık mı ?

Meral : Anlaştık canısı o zaman ben hemen gideyim malzemeleri almaya .

Cemre : Dur canısı ya bir kahvaltını yap ondan sonra gidersin .

Meral Gülümser .

SELİNİN ARKADAŞI MELDA'NIN YANINDA

Selin'in arkadaşı Melda , bir arkadaşının evine misafirliğe gitmiştir . Melda'nın arkadaşının adı Şeymadır .

Şeyma : Melda inanabiliyor musun ? Ben hamileyim !

Melda içinden : Ayyy bu kadın hamileyse ben onun gebelik testini alıp kızıma veririm . Kızım o gebelik testini alıp Songüle verir . Songülde o gebelik testini alıp Güney'e fırlatır . Ve Güney ve Songül boşanırlar !

Melda : Canım çok sevindim . Hayırlı olsun . Rica etsem bana bir bardak su getirebilir misin ?

Şeyma mutfağa gittiğinde Melda onun gebelik testini çantasına koymuştur .

Şeyma : Afiyet olsun canım .

Melda Gülümser .

MARKETTE

Meral kutulara yetişememiştir . O sırada Meral orada bir merdiven görmüştür . O merdiveni alır ve merdivenin üstüne çıkar . Çikolata kutusunu almıştır . Meral tam inecekken ....

Meral : Aaa

Bölüm sonu arkadaşlar hikaye sizce nasıl ? Çok az kişi okuyorda . Lütfen destek olun . Herkes öğrensin kitabı . Destek yapanlara şimdiden teşekkürler sizleri seviyorum . Aklıma kırgın çiçeklerin köylü hikayesini yazasım geliyor . Sizce yazayım mı ? Yorumlara cevap yazabilirsiniz . Hoşçakalın ! ❤️😘😍

HAYAT ÇİÇEKLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin