HASTANEDEDoktor : Feride hanım iki haftalık hamile olduğunuzu bile bile neden temizlik yapıyorsunuz ? Hem hamileyken temizlik yapılmaz ! Bebeği düşürebilirdiniz ! Lütfen bir daha ki sefere temizlik ve yatma pozisyonunuzu düzeltin . Geçmiş olsun .
Feride : Çok teşekkür ederiz doktor bey . 2 haftalık hamile olduğumu gerçekten bilmiyordum . Ya Toprak aşkım ben hamileyim !
Toprak: Duydum aşkım duydum . Hadi gel seni pastaneye götüreyim . Börek yiyecek misin ? Tatlı alayım mı ? Sen şekerlemelere bayılırsın . Alayım mı sana şekerleme ?
Feride Güler .
Feride : Neyse aşkım . Bugün kızlar gelecekti . Yani anlaşılan bugün yemekleri sen yapacaksın .
Toprak : Sen Merak etme meleğim . Ben senin için neler yaparım neler yapmam ?
Feride Gülümser .
Doktor : Feride hanım bunlarda sizin vitaminleriniz . Bebeğiniz sağlıklı büyüsün diye . Tekrar tebrik ederim . İyi günler . Ha bu Arada Hamilelik vitaminlerinizi aşağıdaki eczacıdan alabilirsiniz . Tekrar geçmiş olsun .
Toprak Feride : Tekrar teşekkür ederiz . Hoşçakalın .
....................
UÇAKTA
Songül tam lavaboya gidecekken hostes anons yapar .
Hostes : Sayın yolcularımız , lütfen sakin olun . Uçağımız düşüyordur . Lütfen yerlerinize oturun kemerlerinizi bağlayın . Oksijen maskenizi takın ve başınızı önünüzdeki koltuğa uzatın .
Songül ve Güney birbirlerine şaşkın şekilde bakarlar . O sırada Mira ve Burak hostesin dediklerini yaparlar .
Songül : Güney bunlar ne diyorlar ?
Güney : Bilmiyorum Songül bilmiyorum İnan bilmiyorum .
Birden UÇAK DÜŞMÜŞTÜR .
.......................
KIZLARIN EVİNDE
Meral : Canısılar , nasıl olmuşum ?
Cemre : Çok güzel olmuşsun canısı .
Kader : Bende Cemreye katılıyorum çok güzel olmuşsun kardeşim .
Meral: Çok teşekkürler canısılar ya . Utandırıyorsunuz beni . Bu arada kader , benim sana iki tane büyük sürprizim var .
Kader : Ya canısı hemen söyle !
Meral anlatır .
Kader : Yaşasın ! Ya Songüller ve Cenklerde geliyormuş Feride hanımlara . Çok sevindim ya . Çok teşekkür ederim canısı . Bana çok güzel iki sürpriz verdin !..
....................
Cenk İstanbul'da havaalanındadır . Orada Defneyi , Aleyna'yı , Merve'yi ve Mert'i görmüştür . Onların yanına gitmiştir .
Cenk ; Merhaba gençler ? Nereye böyle tatile mi ?
Defne : Sana ne be ?! Antalya'ya gidiyoruz .
Mert : Size kötü bir haberim var .
O sırada danışman bir anons yapar .
Danışman : Değerli yolcularımız , bundan 01:30 saat önce Antalya'ya giden uçağımız düşmüştür . Bilgi öğrenmek istiyorsanız lütfen danışman bölümüne geliniz . İyi yolculuklar .
Cenk : Bu haber Güney ve ailesi içinde mi geçerli Mert ?
Mert : Aynen öyle kardeşim . O uçağın içinde Songül ve aileside varmış .
Cenk : ALLAH kahretsin !
Arif-Diren
2681532a
afraily
ArifDirenLovers
arifdirenm
asenaismyname
aslidilsadesra
aysimadmrc
bayburtluelnr
BiranDamlYilmaz
biranndamla
breathforbelevi
cagla12356
damlaninkiii
damoy__
DilanCoskun2Destek olup okuyun lütfen 😭 arkadaşlar çok az okunuyor kitap . Oyuda çok kötü . Belki bu kitabı final yapabilirim . 😥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT ÇİÇEKLERİ
FanfictionBu kızlarımız artık hayatın çiçekleri ... Hayatta olan her kaza , Her bela . Her ölüm onların başına mı belmek