HAYAT ÇİÇEKLERİ 4. BÖLÜM

152 12 3
                                    


Arkadaşlar bu bölümü kankam aslidilsadesra 'ya armağan ediyorum . Bu bölümde toprağın market alışverişi var . En sondada toprağı bir sürpriz bekliyor . Ayriyeten sizide yani eyser sevenlerinede , bir sürpriz olacak . Fakat bu bölümde değil , 5. Bölümde bu hikayeden sonra hayat çiçekleri 5. Bölümü yazacağım . Şimdiden iyi okumalar .
..........................................

Antalya'da Markette :

Toprak markete gitmiştir . Fakat ne alacağını bilmez . Feride'yi arar ama Feride telefonu açmaz . Toprak hemen kasap bölümüne gider .

Adam : Hoşgeldiniz efendim . Size nasıl yardımcı olabiliriz ?

Toprak : Valla abi ben ne alacağımı gerçekten bilmiyorum. Sen bana sucuk ver , salam , kıyma birde bütün tavuk ver en iyisi .

Adam : Tamam yavrum al afiyet olsun .

Toprak: Teşekkürler abi .

Toprak bir süre sonra abur cubur yani çikolata şekerleme yerine gider . Toprak bir adama soru sorar .

Toprak: Abi çocuklar en çok hangi şekerlemeleri sever ?

Adam gülerek : Oğlum sen yeter ki çocuklara şekerlemeler al .

Adam gider . Toprak her çeşit çikolatalardan birer tane alır . Ama hangi çikolataları aldığını bilmez . Aldıklarının bazıları alkollü çikolata , bazıları ise normal çikolataymış .

Toprak: Tamam çikolatalarıda aldık . Şimdi de meyve sebze bölümüne gidelim .

Toprak: Merhaba abi . Abi sen bana 3 kilo elma , 1 kilo muz , 5 kilo çilek , 2 kilo kayısı ver . İki tane şu büyük karpuzlardan ver . 4 tane de şu küçük kavunlardan ver .

Adam : Hayırdır oğlum ? Dükkan mı açıyorsun ? Bu kadar çok eşya alıyorsun ?

Toprak: Abi sen benim dediklerimi ver .

Adam : Buyur oğlum afiyet olsun.

Toprak: Sağol abi .

Toprak meyveleri aldıktan sonra sebze bölümüne gider .

Adam : Hoşgeldiniz size nasıl yardım edebilirim ?

Toprak: Merhaba siz bana 3 kilo salatalık , 2 kilo patlıcan ve 4 kilo domates verebilir misin ?

Adam : Buyur oğlum , afiyet olsun .

Toprak: Teşekkürler .

Toprak sebzeleride almıştır . Toprak sonra buzdolabı reyonuna yani soğuk ürünler reyonuna gider .

Toprak: Şu yoğurtlardan iki kutu alayım . Aaa meyveli yoğurt, reklamlarda görmüştüm . Çocuklar hep bunu yiyip güçlü oluyorlarmış . E tabi yoğurt bu olacak o kadar . Neyse başka bir şey ha buldum . Bir kutu peynir alayım . Ayyy pasta ! Hemde çikolatalı dur bundanda üç kutu alayım . Ay unuttum çay almayı . Hemen gidip alayım . İki kutuda çay alayım bari .

Feride evdedir . Feride tam toprağı arayacakken Neriman hanım onu arar .

Neriman : Feride , kızım sana çok ama çok güzel birşey söyleyeceğim .

Feride : Hayırdır Neriman hanım ?

Neriman : Bugün size yemeğe geliyorum !

Neriman hemen telefonu kapatır .

Feride : Neriman hanım orada mısınız ?

Feride : Of ya bu iyi bir haber mi ?

MARKETTE

Toprak kavanoz tarafına gider ve birşey fark eder hemen Oraya doğru koşar .

.....................................................

Arkadaşlar aklımda kırgın çiçeklerin köylü hikayesini yazasım geliyor . Şu an iki kişi istiyor . Sizce yazsam mı ? Yazmasam mı ? Lütfen yorum yapın . Sizleri seviyorum 😘

HAYAT ÇİÇEKLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin