Jimin, Taehyung'dan iddiaya girip de kazandığı çocuğun numarasını alıyordu. Çocuk kaybettiği için Jimin'den kaçıyordu. En iyi çözüm yolu buydu galiba. Taehyung numaranın son iki hanesini söylerken karşı caddedeki bir arabanın kornaya basmasıyla Jimin tam anlayamamış ve anladığını tahmin ettiği iki haneyi de girdikten sonra numarayı telefonuna kaydetmişti. Daha sonra eve gitmek için Taehyung'un yanından ayrılmıştı. Bir an önce eve gidip o çocuğa kaçmak ne demekmiş göstermek istiyordu. Ama bilmiyordu ki başına neler gelecek.
Jimin evine gittikten sonra annesine odasında olacağını söyleyip yukarı çıkmıştı. Odasına girdikten sonra çantasını bir kenara bırakmış ve duş alıp üzerini değiştirmişti. Saçlarını kuruladıktan sonra yatağına uzanmış ve gününün nasıl geçtiğini düşünmeye başlamıştı. Sınıfındaki bir çocukla hiç anlaşamamıştı. En sonunda iddiaya girmişlerdi. Çocuk sesine ve dansına çok güveniyordu ama bilmiyordu ki Jimin'in ne kadar güzel dans ettiğini ve sesinin ne kadar büyüleyici olduğunu.
İlk olarak çocuk istediği bir şarkıyı seçmiş ve sınıfta söylemişti. Daha sonra aynı şarkıyı Jimin söylemişti. Sınıftaki oylamalara göre Jimin seçilmişti. İkinci aşamada ise dans vardı. Çocuk seçtiği bir şarkıya göre dans ettikten sonra aynı şarkıda Jimin'de dans etmişti. İkinci aşamayı da Jimin kazanmıştı. Çocuk gururuna yediremediği için okuldan hızla uzaklaşmıştı. Ama Jimin peşini bırakmayacaktı. İddia sonucunda kazanan kişiye sınıfta ve hatta okulda saygı duyulacaktı. Jimin ne yapıp edip o çocuğun ve arkadaşlarının herkesin önünde kendisine saygı gösterdiğini gösterecekti. Bunun için hemen işe koyuldu. Yatağının yanındaki masadan telefonunu alıp çocuğun numarasını buldu ve ilk mesajı gönderdi.
Gönderen: Jimin
Gönderilen: *Bay Kaçak*
(Jimin)- Hey!
(Jimin)- Sana ulaşamayacağımı mı sandın?
(Jimin)- Hıh! Sen benim kim olduğumu sanıyorsun?
(Jimin)- Bugün kaçtın okuldan ama yarın illaki geleceksin!
(Jimin)- İddiayı ben kazandım ve istediğimi de alacağım.
(Jimin)- Kaçışın yok Bay Kaçak!!
Jimin arka arkaya mesajlarını gönderdikten sonra bir süre telefonuna baktı ama mesajlar daha okunmamıştı. Telefonunu yatağa bırakıp okuldan geldikten sonra yere rasgele bıraktığı çantasına doğru ilerledi. İçindeki kitapları çıkartıp çalışma masasına koyduktan sonra sandalyesini çekip oturdu. Çalışması gerekiyordu. Lisede iyi bir üniversiteye yerleşebilmek için çok çalışmıştı ama nedense üniversiteye geçince çalışmak istemiyordu. Ders notları fazlasıyla düşmüştü ve bundan ailesi çok rahatsızdı. Her zamanki gibi çalışmaya karar verip kalemi eline almıştı ki bugün de çalışamayacağını anlayıp başını masaya gömmüştü. Olmuyordu işte. Bir türlü beceremiyordu çalışmayı. Düşüncelere dalmışken telefonundan gelen bildirim sesiyle başını masadan kaldırıp yatağına doğru ilerlemişti. Yatağın üzerindeki telefonunu alıp gelen mesaja baktı.
Gönderen: *Bay Kaçak*
Gönderilen: Jimin
(Bay Kaçak)- Yanlış numara.
İlk bölümümüzün sonuna geldik :) İlk bölümler sıkıcı gelebilir belki ama sonraki bölümleri heyecanla okuyacağınızı düşünüyorum :) Lütfen vote vermeyi, yorum yapmayı ve arkadaşlarınıza tavsiye etmeyi unutmayın ^^ Profilimden Siyahlıktaki Beyaz adlı çalışmama da bakarsanız çok çok sevinirim =) Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, kendinize iyi bakın =)
SARANGHAEEEEE ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Kaçık
Fanfiction''Gitme.'' -Gitmek zorundayım. Artık burada kalacak bir evim yok. ''Ama ben seni özlerim.'' -Bende seni özleyeceğim. ''Sana söz veriyorum. Büyüdüğümde çok yakışıklı biri olacağım ve seni bulacağım. Beni bekle ve hiç kimseyi sevme tamam mı?'' Küçük k...