-Nuuuu!!-astea au fost ultimile cuvinte ale lui Zayn.
NICOLE POV
Si asa au trecut 3 luni din viata mea din centrul de reabilitare din California,supusa la teste o gramada de teste,injectii,pastile etc..fara ca eu sa am ceva.Si azi plec insfarsit de aici,dar in niciun caz in Londra voi ramane aici la o femeie Mara,Zayn scumpul meu Zayn nu a reusit sa dea de mine nici eu de el nu mai am telefon nimic,Louis nici atat,restul baietilor nu stiu nimic,si sper ca doamna Mara sa-mi dea voie sa comunic cu ei...
-Domnisoara Nicole doamna Mara va asteapta.-l-am auzit eu pe directorul spitalului de reabilitari minore.
-Vin acum.-am zis eu tarand de corpul meu
-Buna ziua!-a zis politicos o doamna scunda,grasuta si cu parul pana la umeri de culoare rosie.
-Buna ziua doamna Mara.-am zis eu politicos
Am iesit la soare de 3 luni n-am mai vazut soarele,am luat un taxi si am ajuns pe o strada in mijlocul Californiei numita"Blocks".
-Am ajuns Nicole,simte-te ca acasa!-mi-a zis doamna Mara cu blandete in glas.
-Va multumesc.-am zis eu urcand scarile dupa ea.
ZAYN POV
Si asa au trecut 3 luni fara ingerasul care imi face zilele fericite,am cautat-o in intrega Londra dar nimic,nu-mi pot imagina unde poate fi.Azi am plecat spre California la matusa mea Mara impreuna cu baieti pentru a concerta in oras timp de o saptamana.Louis si baieti inca incerca sa dea de ea dar nimic.Parinti ei nu ne-au zis nimic,nici nu ma asteptam ca doar ei au inchis-o.Si asa am plecat spre California.
NICOLE POV
Am terminat de despachetat si doamna Mara m-a anuntat ca avea musafiri saptamana asta,iar in seara aceasta vom cina cu ei.M-am imbracat cu o pereche de colanti nergi un tricou larg alb simplu pana la fund,Ugg-urile mele preferate de culoare roz,un plouver gri pe deasupra si parul lasa jos dezordonat.Un bipait usor s-a auzit de la parter.Niste voci cunoscute mi se auzeau.
Am coborat jos iar acolo nu era nimeni si am plecat in living ramanad cu gura cascata si lacrimile cazandu-mi incet pe obraji rosii.
-Nicole?!?!-zice Harry surprins si bucuros scapand telefonul din mana
Cand Zayn mi-a auzit numele s-a intros spre mine rapid lundu-ma in brate sarutandu-mi fruntea si spunandu-mi incet la ureche:
-Iubita mea insfarsit te-am gasit.Te iubesc!-a zis Zayn plangand.
-Si eu iubitule,si eu te iubesc.-am zis eu prin sughituri
-Surioara nu pot sa cred ca te-am gasit!-a zis Louis imbratisandu-ma
-Nici eu!-am zis eu inca plangand
-Vino aici!-au zis Cretul,Blondul si Lingurica(asa ii alint eu pe baieti)
-Stati umpic voi va cunoasteti?-a intrebat doaman Mara.
-Matusa Nicole e iubita mea,si sora lui Louis si prietena baietilor.-a zis Zayn pe o rasuflare
-Ok am intelesc.-a zis doaman Mara