NICOLE POV
Stateam cu baieti in living,si s-a auzit usa.M-am dus sa deschid si era un simplu plic,m-am uitat in toate partile si nu era nimic.Am deschis scrisoarea,am citit-o si am inceput sa plang si sa sparg tot ce aveam in cale.
-Nicole,ce ai? Ma intreaba Zayn disperat
-La...sa...ti..ma i...n p....p..pace. Am zis eu plangand in hohote,si urcand in camera mea.
ZAYN POV
Am vazut-o pe Nicole urcand scarile si am luat scrisoarea si am citit-o.
''Mai,mai gata te-ai mutat cu baieti?Bebelusul ce face?am vazut ca Zayn a lesinat,a fost foarte amuzant.Da lasa asta hai sa-ti zic ceva interesant.Anne Styles si Marie Tomlinson,au nascut in aceiasi zi.Eu ca un om bun ce sunt v-am schimbat,tu trebuia sa fi sora lui Harry,iar cealalta copila sora lui Louis.Dar ma rog,Harry stie ca a murit si normal eu am omorat-o,defapt am omorat-o pe sora lui Louis,iar tu defapt esti sora lui Harry si esti vie.Ai stat cu Harry sub acelasi acopersi atata timp.Hahaha cat m-am jucat cu viata voastra,si mai urmeaza!Muahahaha.Ne mai vedem scumpa mea Nicole si alege-i un nume frumos copilului tau si abia astept sa o vad nascandu-se! O sa fiu prezent la nastere.Te pup draga mea!"
Nu pot sa cred Nicole Tomlinson,defapt Styles nu e sora lui Louis,ci este sora lui Harry,si cine p**a mea e asta?
-Baieti? Am zis eu uimit
-Ce este? A intrebat Harry
I-am dat scrisoarea,a citit-o si am putut observa cum siroaiele de lacrimi ii cad pe fata.
-Nicole,este sora mea? A intrebat Harry atent la scrisoare
-Cred ca da.. Am zis eu
-Poftim? A intrebat Louis surprins
-Citeste. I-a dat Harry scrisoarea
NICOLE POV
Am intrat in camera mea si am inceput sa plang cat ma tineau plamani.Louis fratele meu ,nu e fratele,ci Harry Style,nu pot sa cred cate intorsaturi si-a luat viata mea.Plangeam cu capul in perna si deodata s-a deschi usa si a intrat un om mascat,cand l-am vazut am inceput sa tip.
-AAAAAAAAA AJUTOR. Am strigat eu cat m-au tinut plamani
HARRY POV
Am auzit pe Nicole strigandu dupa ajutor,si ne-am dus imediat la ea.In camera ei era n barbat mascat incercat s-o faca sa taca.
-Ia mana jecoasa de pe ea! A zis Zayn nervos.
-Zaa.yyy.nnn. A vrut Nicole sa zica dar a lesinat
-Nicole! A zis Zayn
L-am luat pe ala de pe ea impreuna cu baieti si l-am batut pana l-am lasat inconstient si am chemat politia si salvarea.Politia in 10 minute a fost aici,iar salvarea in mai mutin de 3 minute.Au luat-o pe Nicole,iar Zayn a plecat cu ea.
Hei dragilor,scuze ca este prea scurta dar nu prea am avut timp! :* Imi pare rau si o sa pun next cat mai curand,si mai luuungggg :*