Imi vine s-o strang de gat pe Jessica i-a m-a despartit de Kyle pentru ce?pentru moftul ei,mda sper sa nu faca asa si cu Zayn!
-Si Kyle unde e?-am intrebat eu
-Pai este in parcare o asteapta pe July.-a zis Dylan
-Nu cred Kyle e cu July?-am zis eu bucuroasa
July imi este ca o sora mai mica,este o fata super de treaba si ii placea de mult de Kyle.
-Da.-a zis Kyle intrand pe usa.
-Fratioaree!!!!-am zis eu lundu-l in brate pe el si pe July
-Aoleuuuu..-au zis cei 2
-El este Zayn iubitul meu,Harry,Niall,Liam si Louis fratele meu.-am zis eu tinandu-l de mana pe Zayn
-Incantati!-au zis cei 2 porumbei
ZAYN POV
Ce bine arata Jessica,dar stai STOP eu pe Nicole o iubesc as fi un nesimtit daca as insela-o!
JESSICA POV
Zayn,scumpul meu Zayn nu sti ce te v-a astepta,nici tu Nicole!
NICOLE POV
Mi-am luat la revedere de la prieteni si am intrat in casa.
-Aaaaaaa.-am zis eu speriata de ce vedeam.
Zayn era urcat pe Louis incercand sa-i i-a ciocolata,Harry chinuia pisica,Liam certa o lingura,iar Niall saruta telefonul.Cei mai ciudati oameni.
-Sunteti niste dementi,hai Zayn.-am zis eu tragandu-l dupa Louis
-Dar vreau cicolata.-a zis Zayn ca un copil mic.
L-am scos cu greu din casa,vroiam sa-l duc pe un deal frumos unde se vedea cerul.La cateva minute am ajuns acolo si neam asezat pe iarba pufoasa.
-Stii Nicole,te iubesc foarte mult si nu stiam ce faceam daca nu te gaseam.-a zis Zayn sarutandu-ma
-Zayn si eu te iubesc foarte mult si mi-ai lipsit extrem de mult.-am zis eu bagandu-i mana in par.
-Culca-te cu mine iubito.-mi-a zis Zayn incet la ureche
-Aici?-am intrebat eu surprinsa
-Nu ingerasule la hotel,haide.-a zis Zayn tragandu-ma de mana.
In 20 de minute am ajuns la hotelul "Coutture",Zayn a inchiriat o camera si o sticla de sampanie.
-Te iubesc!-mi-a zis Zayn inchizand usa de la camera de hotel.
-Si eu!-am zis printre saruturi
Zayn imi saruta fiecare bucatica din corpul meu,usor,usor scapasem amandoi de haine ramanand complet goi.Zayn m-a admirat putin si mi-a sarutat gatul coborand la sani,cand mi i-a sarutat am scos un mic geamat .Dupa cateva saruturi pe corp si pe buze a intrat usor in mine,iar apoi mai tare.
-peste 2 ore-
Zayn termina-se treaba si se aseaza langa mine.
-Esti a mea,si vei fi a mea!Te iubesc Nicole!-a zis sarutandu-mi crestetul capului
-Iar tu esti al meu,doar al meu si te iubesc extrem de mult Zayn!-am zis eu sarutandu-i buzele carnoase