bukan mimpi!!

46 3 1
                                    

"Hyerin kau okey x" soal soo young yang gelisah tentang keadaan hyerin.. "Aku okey je" balas hyerin.. " are you sure??" Soal minjae
" yes i'm sure" balas hyerin lagi..
" weii tu..the boys dah dtg" kata Nia..
Hyerin tidak pandang langsung muka sunwoo kerana peritiwa tadi..kenapa harus aq yang dia suka Bisik hati hyerin "sunwoo kau la ni..tgk dia malu kot" kata Hwall
"Kau rasa dia terima ke kau" soal Q kepada Sunwoo..."Entah la" jawab sunwoo sambil senyum senih...
"Okey murid diam..annyeong" jerit cikgu doyeon..
"Annyeong" balas semua murid sambil Bow... "murid - murid boleh bukak muka surat 25." Arah cikgu doyeon
__________________________
Loceng balik telah kedengaran..Ramai pelajar sudah mula balik..
"Minjae cepat la" jerit ahyoung
" jap..okey dah siap" balas minjae..
" okey jom pergi makan teobokki" kata soo young sambil memikirkan makanan kegemaran dia tu..
Minah ni aq sumbat jugak teobokki dalam mulut dia Bisik hati minjae
" okey jom sapa belanja pulak" soal seolhyun sambil memandang hyerin yang senyap dari tadi.. " yela aq belanja" balas hyerin sambil berjalan meninggalkan mereka..
" oii tunggu la" jerit ahyoung..
Di kedai teobokki yang mereka pergi terdapat the boys sekali.. "soo young, tk sangka boleh jumpa" jerit Juyeon.. "weii dia sebut nama aq la..bahagianya" kata soo young dengang senyuman malu dia..
"Sini la, makan dgn kami" jerit Younghoon sambil menarik tangan seolhyun..
Mereka tiada pilihan lain..selain duduk semeja dengan the boys kerana kedai tu dh penuh..
"Ahjumma nak order" kata soo young kepada owner kedai teobokki..
"Soo young kamu dtg lagi" kata ahjumma tu.. "macam biasa tau ahjumma" balas soo young..
"Hyerin kamu sihat x" soal ahjumma tu.. "saya okey je" balas hyerin sambil menunduk kebawah..
"Biasa la ahjumma org jatuh cinta" balas minjae sambil tengok hyerin yang malu.. ahjumma dan the boys hanya mampu ketawa

-----------------------------
Selepas makan..mereka pulang ke rumah masing masing... "hyerin kami balik ngan awk boleh" soal Q dengan wajah comel dia...
Nak je aq ketuk kepala dia tak yah la nk buat muka comel kau tu...Bisik hati hyerin dgn geram...
Sementara the boys jalan di depan Sunwoo jalan bersama hyerin..
"Kau x terima aq ke" soal Sunwoo
" entah la" balas hyerin dgn cepat..
Sunwoo hanya senyum..muka hyerin sudah merah padam..oleh sebab hyerin malu dia berlari untuk berjalan bersama the boys..tetapi tangannya ditarik oleh sunwoo..hingga tercium bibir Sunwoo...the boys yang melihat terkejut..hyerin cuba untuk meleraikan pelukan Sunwoo tapi tk boleh kerana pelukannya sangat kuat..
Selepas 3 minit Sunwoo cium hyerin..hyerin lari kerana rumahnya sudah dekat..
"Sunwoo apa yang kau buat ni" soal Sanghyeon dgn muka marahnya..

--------------------------
"Anak omma dh balik" kata omma hyerin yang sedang mengemas ruang tamu..
Hyerin tidah mendengar apa yang omma nya kata..dia terus menuju ke biliknya..
"Kenapa dia buat aq mcm tu" kata hyerin dgn perlahan..Air mata nya mula mengalir...
Hyerin lap air mata nya..dan terus tertidur...

To be continue...

Hope you guys like..part ni selama 3 hari baru dapat idea...

Adakah Hyerin menerima Sunwoo..dan menjadikan Sunwoo cinta pertama dia..

suami ku idol korea!!😖Where stories live. Discover now