Hari ini ialah hari pertama bagi hyerin dan soo young bersekolah..
Tepat pada pukul 7 jam loceng aq berbunyi..aq mencapai tuala yg tergantung di pintu almari ku..dan bergerak ke dalam bilik air..
Selepas mandi..aq memakai baju uniform sekolah.. "hyerin kamu dh siap ke blm" jerit omma ( sowoon ) "dah mama" jawab aq "tk payah nk bersolek la bkn lawa pun" perli hyung.." jelaous la tu" perli aq..selepas siap aq menuruni anak tangga..lantas aq duduk di atas kerusi untuk bersarapan.. kedengaran appa (suho ) masih lagi mandi ..aq mempunyai dua org beruk..ehh silap hyung hyung pertama Kog yeol..umur 26..bujang terlajak tua..😅😅 gelaran yg aq bagi kat dia..hyung kedua Rowoon..umur 21..dia ni tinggi, handsome,and still single..------------
Aq mendengar bunyi hon yg kuat..org yg dtg mengambil aq ialah kwn baik aq soo young...dia sudah mempunyai lesen kereta so layak untuk membawa kereta yg mahal itu..aq mensalam mama ku dan terus menuju ke dalam kereta volswagen itu..
Selepas beberapa minit dlm kereta..akhirnya kami sampai jugak di sekolah..Aq dan soo young masuk ke dalam kelas..sebelum cikgu masuk.. kelas aq sangat bising mcm kt pasar mlm pun ada...
Selepas menunggu 2 minit cikgu seolhyun pun sampai..."okey diam class..hari ni kita ada murid baru..silakan masuk.." kata cikgu seo..
Mereka pun masuk..." sila memperkenal kan diri" ujar cikgu seo lagi
" Hai kami ialah the boys...
Mereka ialah kumpulan idol yg pandai masak mengalahkan perempuan...
Kamu boleh duduk di belakang hyerin and soo young.."weii diorang duduk belakang kita la"kata soo young
"Kesah apa aq...minah ni kang sepak nk" marah aq..."relax la tk yh mrh"balas soo young..
Ehh minah ni suka sangat kt namja..ada ke namja yg nk kt kau haa..bisik hati aq...
"Hai" kata soo young..
dh knp minah ni tiba - tiba ucap hai...bisik hati aq..the boys hanya diamkan diri.."tk yah la nk tegur..bkn diorang balas balik."jawab aq..dgn diam soo young buat mulut itik dia tu..untuk mengembira kan dia senang je tteoboki..."tk yah la buat mulut itik kau tu" ujar hyerin..aq mengeluar kan bekas makanan yg dibungkus oleh omma aq tadi.."aq ada bau sesuatu yg sedap la"kata soo young.." nah ambik satu tteoboki ni..sedap tau omma aq buat"balas aq...aq membahagi kan seorang sikit...aq tk kedekut tapi kita kena adil di dunia ini...Sorry sikit je idea yg kt kepala ni...tunggu part 2 okey..sila undi..sebab sy newbie yg baru belajar buat novel...
YOU ARE READING
suami ku idol korea!!😖
Romancehyerin dan soo young kwn baik sejak kecil...pada 2017 mereka menyertai JJ ent.... Biodata hyerin...Nama sebenar jung hyerin..umur 16 apa yg istimewa ttg dia ni..ialah pandai menyanyi, Rap, and dance dia ni anak org kaya... Biodata soo young...Nama s...