First Love

37 3 0
                                    

Pagi sudah pun datang..
"Hyerin bangun dah pagi ni" jerit puan jung.. "Anak dara apa la saeng aq ni" kutuk hyung.. "Amboi kutuk adik No 1" kata Tuan jung kepada hyung..
Tanpa lenggahkan masa hyerin terus menuju ke bilik air..
Selesai saja memakai uniform sekolah dan bersolek.. hyerin menuruni anak tangga.. kedengaran ramai org..
Sapa pulak yang dtg ni Bisik hati hyerin..
"Hyerin sini la omma nak kamu berkenalan dgn jiran kita ni" kata puan jung.. "jiran yang mana" soal hyerin sambil menkerut kan dahinya.. "hai hyerin" kata Hwall
"Korang!! Buat apa kat rumah aq" jerit hyerin
"Jgn marah..omma pergi rumah diorang tadi nak hantar kimchi ni.. omma tengok peti ais diorang kosong..jadi omma suruh diorang sarapan kat sini" terang puan jung.. hyerin mengambil nafas panjang dan hempuskan dengan perlahan supaya omma dia tak marah...
"Sedap nya ahjumma masak" tegur Q sambil mulut menguyah makanan.. "Nak perli pun telan dulu makanan dalam mulut tu" kata Hyerin..
"Hehehe.. okey Rin" balas dia..
Sejak bila dia tahu nama samaran aku Rin aduhh... Bisik hati hyerin
"Omma nak gi kedai jap.. hyerin pergi sekolah dengan diorang tau" kata puan jung kepada anak dara nya..
"Nae omma.. annyeong" balas hyerin..
"Oii Q" jerit hyerin sambil memberi jelingan tajam.. " Aku ada nama la tak yah la nk panggil oii oii mcm tu " balas Q dgn muka cute dia. " Tk yh la nk buat muka dua sen kau tu menyampah aq" balas hyerin lagi..

Sesampai dia pagar sekolah hyerin menuju ke sooyoung.. "soo yo--" tk sempat si hyerin nak panggil kwn dia ada org sudah mengucup dia.. org itu ialah Sunwoo.. " Hyerin!!" Jerit ahyoung tapi tk sempat nk ckp sebab terkejut.. "Sunwoo apa kau buat" marah hyunjae..

Ciuman mereka terlerai juga.. "apa jawapan kau" soal Sunwoo kepada hyerin.. "Hmm aku terima kau tapi kau kena janji jgn sakitkan hati aku , jaga aku" balas hyerin dengan muka senyum dia yang comel..
"Sunwoo ialah first love hyerin uuuu" perli kwn kwn hyerin..

Bersambung ◇

Sorry lambat upload kerana exam nk dkt.. author punya mak tk bagi nk main  phone sangat.. thanks sapa sapa yang vote.... walaupun tk knl tapi saranghae♡♡  nae mam soge jeojang ;) Wink 😉

suami ku idol korea!!😖Where stories live. Discover now