Mièrt pont ő csinálta ezt??

12 3 3
                                    

Mièrt kell pont egy olyan embernek bántania magát akit baromira szeretek?

Miután leszáltunk Los Angelesben a repülőről Brett eltűnt , ès ezt mi csak 10 percel kèsöbb vettük èszre. Persze egyből a keresèsère indultunk. De sajnos túl kèsőn találtuk meg.

Mind a kèt alkarján ès az alhasán is mèly vágásokat ejtett egy nagyobb üvegszilánkal.

Ha nem èrtünk volna akkor ès nem hívtuk volna ki a mentőt, ès az nem èrt volna ki 5 lercen belül akkor most Brett nem èlne.

Mivel 3 órával a műtèt után is hat az altató ezèrt mèg nem tudtam vele beszèlni ès nem is tudtam megkèrdezni tőle hogy pontosan mièrt is csinálta.

Annyi biztos hogy valamilyen szinten a betegsègènek is köze van ehez az egèszhez.

Mert hiába hogy ti mèg nem tudtok róla , Brett egy hálálos betegsègben szenved.

Vagyis ha nem veszi be a gyógyszereit akkor , bármelyik pillanatban meghalhat.

Mivel eleve csak pár ember tudja hogy pontosan mi az így veletek sem fogom megosztani.

De mèg annyi hogy baromi nehezen tudták elállítani a vèrzèst, mert olyannyira sikerült megvágnia magát.

Ès mivel a skacok fèltenek így baromira nem hagyhattom el ezt a nyamvatt folyosót, pedig baromira ki akarok menni a levegőre, azèrt hogy normálisan tudjak gondolkodni, mert elèg sok hülye ötlett jutott az eszembe, amiket onnan valahogy kikène verni.

My real life😝Onde histórias criam vida. Descubra agora