Valyon milyen èrzès hazudni annak az embernek akit a világon a legjobban szeredsz?
Elmondom èn nektek hogy , baromira szar.
Mivel titokban akartam tartani mindenki elött hogy megakarom kèrni Brett kezèt ezèrt hazudnom kellett nekik. De legjobban Brettnek.
Ès ez baromira szar èrzès volt mert Brett már akkor kárt tett magával. Csak akkor mèg nem ilyen durvát. Akkor csak bőgve ütötte ökölell a falat.
Azt kellett elötte tettetnek hogy haragszom, rá. Azt hazdudtam neki hogy szakítani akarok vele, de nem mondtam meg neki az okát. Már majdnem azt is mondtam neki hogy megcsaltam. Bár arra rá jött volna hogy hazugság. Mert tudja hogy nekem ő a mindenem, az èletem èrtelme, a másik felem, a gyenge pontom. Az akièrt kèpes lennèk meghalni. Az akit most kurvára fèltek, ès akièrt kurvára aggúdom mert a nyomorèk orvos szinte semmit nem mondott, az állapotával kapcsolafban, csak annyit hogy az állapota stabil, sikerült elállítani a vèrzèst ès hogy 5 óra múlva mehetek be hozzám. Az az már csak fèl órát kell vátnom ès láthatom az arcát.
A hazugságról mèg annyit hogy règebben is hazudtam már neku de akkor is mindig kiderült az igazság.
Ha nem fontos olyan szempontból a hazugság hogy megvèdd valaki èletètt akkor ne hazudj. Mert a hazugsággal csak önmagadnak ès másnak, okozol fájdalmat.- by me.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My real life😝
Diversos@_Anonymus2451_ karaktere Az èletem pár mondatban😝😝😝 Jó nem párban. Jó pár mondattban. I love my life. And I hate my life.