Sizi kaybetmek istemiyorum. ve Cincon1321. tesekkür etmek istiyorum ilgisinden dolayi. Kendisininde adi hikayemdeki kahraman gibi Azra. Belkide bu etkende onu buraya cekmistir. Belkide hepiniz kendi duygularinizdan bir seyler bulabilirsiniz. Sevgilerle kalin.
-givemedude
Gözlerimi kapayınca aklıma ilk gelen Utku'nun kalkan eli ve Doruk'un yere yıkılması.
"Bu çok fazlaydı şerefsiz" diye bagırmıstı. Onu uzaklastırmaya calısırken dirsegi yanlıslıkla bana carpmıstı ama farketmedi. Bende yanagımın altındaki morlugu görene kadar farketmemistim. Ama suan tek önemsedigim bir an önce Helin'in kim oldugunu ögrenmek.
Kurdugum alarmdan bile erken uyandıgım bir sabah.. Aynada yanagıma baktım belki biraz kapanır diye fondöten sürdüm. Oldugu kadardı. Suan daha önemli seyler vardı.
Okulun kapısına gelip beklemeye başladım. Saat tam 07.58. Demek ki Utku'nun gelmesine 12 dakika var.
Saat 08.13
Saat 08.35 ve hala gelmedi.
Tam artık umudum kesilip gidicekken beraber içeri girdiler. Yanında her zamanki grubu ve bir kaç yeni kız vardı. Bir tanesinin beline sarılı olan eline bakıyordum. Yüzüme kaldırdım benimle mutlaka konuşacaktı. Bunu hakediyordum. Bana bakmadı bile. Görmedi, görmezden geldi.
Buna izin vermeyecektim.
"Utkuu"
"Utku! "
En sonunda gidip kolunu yakaladım kendime çevirdim. Yanındaki kızın bana bakmasını umursamadan ;
"Duymuyor musun be, kaç saattir bagırıyoruz"
Sadece gözlerini devirdi. Beni deli etmeye çalışıyorsa kesinlikle başarıyordu.
"Bana bir acıklama borclusun anladın mı? "
"Anladın mı diyorum!"
"Uzatma Azra ne var? "
"Hah! uzatma mı? uzatma? Ne var biliyor musun o Helin her kimse onun yüzünden yüzüm bu hale geldi anlıyor musun! Seni tutmaya çalısırken beni bu hale getirdin. Simdide uzatma mı diyorsun! Uzatmıyorum Utku"
Yanagımı görünce bir kaç saniyeliğine ilgilenir diye düşünmüstüm. Ama tabikide yanıldım.
"O zaman tutmaya kalkmayacaksın ufaklık"
deyip gitti ve ben sadece bakakaldıgımla kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Bagımsız
Short Story''Beni neden sevmiyorsun'' diye bagırdı Utku. ''Bana kimse sevmeyi ögretmedi'' dedim. Agzımdan fısıltı gibi cıkan bu cümle uzun zamandır kendime bile itiraf edemedigim seydi. Bunu cok sonra anladım. Sevgi dolu bir kiz olamadım Utku bunu anlayamadın..