Gidicek kim kaldı?

186 10 0
                                    

Bunu ara bölüm olarak yazıyorum ballar. Voteler cok az ve buna üzülüyorum ama ben yinede yazmaya devam edicem begenmiyorsaniz lutfen bana yorum yada mesajla bildirin. Voteler boyle devam ederse bir sure bolum yayinlamamayida dusunebilirim. İyi okumalar.

     Okulların kapanmasına 28 gün 7 saat 13 dakika kalmış. Takvime bakarak çılgınlar gibi dans etmeye başladım. Tam 28 gün sonra tatilde olucaktım ve bu yazın güzel geçmesini umuyordum Tanrım bu duama güzel bir cevap vermelisin. Bilgisayardan gelen sesle dansıma ara verdim. Bu cocuk pes etmeyecek miydi? İstegini kabul ettim.

- arkadas olmayı mı seçtin?

- vazgeç meyecek misin?

- o gece beni yanlıs anladın, sarhostum ve sen cok güzel gözüküyordun

- Benimle oyun oynama Utku ben duygularımı yeterince yanlıs insana harcadım

- seninle oyun oynamıyorum seni isteseydim o gecede elde edebilirdim

- tek derdin bu dimi? elde edene kadar pes etme elde edince bir kenara fırlat. insanları üzerek eline ne geciyor? birinin kalbini kırınca. Benim ilk asık oldugum adam bizi terk etti Utku. Sen hiç kahramansız kaldın mı? Sen canını ne kadar acıtsalarda terkedip gitsede babanı özledin mi? Benimle oynama cünkü artık kırılmıyorum, en güvendigin insanda gidince kim kalıyor geriye, ben söyliyim kendin kalıyorsun. Herkes gidiyor Utku. Bu yüzden kimseye baglanmıyorum.

Uzun süre cevap vermedi. Tam cıkmaya karar vermişken gelen mesajla dona kaldım.

-peki sen hiç senin yaşaman için kendinden vazgeçen anne gördün mü? Ben gördüm Azra. Kahramanın gitti diye üzülüyorsun ya peki o  kahramanın hiç olmasaydı? O zaman seni terkedicek kimin kalırdı?

Bayan BagımsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin