Evde bilgisayarın başında oturmuş Demir ismini yazıp çıkan 5 milyon kişi arasından eleme yaparken kapım çalıyor.
''Gir''
''Azra sana bir paket geldi kızım bırakıyorum şuraya'' diyen anneme doğru döndüm. Paket mi? Daha önce hiç bana bir şey geldiği olmamıştı. Sanırım annemde bunu farketmiş ki meraklı gözlerle beni süzüyordu.
''Sağol anne açarım birazdan'' deyip bilgisayarıma döndüm. Yarım saat sonra aşağıya in lafının ardından sonra çıktı. Hemen paketi alıp yatağıma oturdum hızlıca paketi adeta parçaladım. İçinden küçük bir kutu çıktı. Ve kutunun içinden sadeve bir sayfa kağıt parçası..
Beni tanımak istediğini biliyorum, sabırlı olmalısın.
Bu kadardı. Gönderen ismi adres hiçbir şey yoktu. Neydi bu böyle, biri benimle oyun oynuyordu anlaşılan. Kutuyu ve paketi çöpe atıp kağıdı defterimin arasına sıkıştırdım. Böyle gizli oyunlardan hoşlanmadığımı bilmiyordu kesin şahsımız. Sonunda beş milyon kişi arasında onu bulamayacağımı farkedip bilgisayarı kapattım ve aşağıya indim.
''Neredesin''
''evdeyim n'oldu''
''Seninle konuşmam gereken bir şey var.''
''Seni hala affettiğimi sanmıyorum''
''Kendimi affettiricem şapşal haydi hazırlan'' deyip bende hemen üstümü değiştirdim. Handelerin evinin önüne gelince geldim yazıp beklemeye başladım. Aşağı indiğinde koluna girip ona kendimi acındırarak affettirdim. En iyi arkadaşlıklar iyiki varlar.
Sahile geldiğimizde bizim çocukların orda olduğunu gördük. Barkın hemen el sallayıp bize gelmemizi işaret etti. Barkın çocukluk arkadaşımdır. En zor zamanlarımda yanımda olan bir tek o vardı. Bu yüzden onunla çok samimiyizdir ve bu samimiyet insanlar tarafından yanlış anlaşılabiliyor. Şuan ki gibi.
''Hey güzellik gel bakalım buraya''
''Hey yakışıklılık nerelerdesin kaç gündür'' deyip Barkın'a sarıldım. Barkın kolunu omzuma atıp beni yanına oturttu. Biz aramızda konuşurken, Fırat her zaman ki gibi patavatsızlığını yaptı.
''Keşke bizimde böyle bir arkadaşımız olsa da bizde sarılma ihtiyacımızı gidersek''
''Adam olda sevgili yap Fırat'' deyip göz kırptı Fırat'a. Sonra hep beraber başka konular açıp gülmeye başladık. Alper gitar çalmaya başlayınca hep beraber şarkımızı söyledik..
Daha on yedi on yedi on yedi on yediymiş..
Tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi.
Çok güzel şarkı söylüyorsun ve şaka yaptığımı sanıyorsun ama yanıldığını göreceksin Azra.
Gönderen numara yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Bagımsız
Historia Corta''Beni neden sevmiyorsun'' diye bagırdı Utku. ''Bana kimse sevmeyi ögretmedi'' dedim. Agzımdan fısıltı gibi cıkan bu cümle uzun zamandır kendime bile itiraf edemedigim seydi. Bunu cok sonra anladım. Sevgi dolu bir kiz olamadım Utku bunu anlayamadın..