Önceki Bölümlerde;Her zaman olduğu gibi Akın ve Emre boş boş takılırlar. O sırada tv de zombi haberi görürler. Sonra araştırmaya başlarlar yakın arkadaşları olan kızlarla buluşmaya karar verirler .
Sonra bir kafede buluşurlar, herşey normaldir. Herkes sakin olması gerektiği gibidir. Akın ve Emre şaşkındır çünkü belkide gerçekten bir zombi kıyameti olacak ama kimsenin umrunda değil. Kızlarla buluşulur, kızlar Akın ve Emre' nin yakın arkadaşlarıdır. Emre kızlardan biri olan İpek' e aşıktır ama söyleyemez Akın da hovardalık peşinde koşan ama iyi kalpli bir genç. Emre' nin de korkutuğu şey birazda budur. İpeğ'e zarar gelir diye endişelenmektedir. Akın - İpek - Ece plan yaparken Emre dışarıya bakar tuaf bir şeyler varmı diye. Tam kafasını çevirip grupla konuşmaya başlayacağı an dışardan bağırış sesleri gelir. 3 tane polis kıyafetli zombi trafikte duran araçlara saldırır o an oradakiler hemen kaçmaya çalışır. Araçların bitanesinde 9 yaşlarında bir kız ve annesi vardır. Zombilerden bir tanesi kadını ısırır ama kadın kızını da alıp kaçmaya devam eder.
Emre bu olanları görür kıza odaklanır o sırada kızda Emre' ye bakar. Bi yandan da Akın kameraya çekmek ister tek amacı izlenme-popülerliktir Emre o an Akın' a "Bırak şimdi görüntü almayı, o küçük kızın başı dertte annesi ısırıldı yanına gitmeliyiz!" der. İpek' te Emre' yle aynı fikirdedir. Emre' ye "Bırak şimdi onu gidip kıza ve annesine yardım etmeliyiz!" der. Emre de kafasını sallayıp peşlerinden giderler. Anne ve kız ortada yoktur tam vazgeçip geri dönerlerken Emre dar bi sokağa giren 2 zombi görür o sırada oraya 1 adet polis aracı gelir. Emre yanlarına gidip "Şuradalar küçük bir kız ve annesini sıkıştırdırlar, yardım edin!" der. Polislerde "Sen karışma evlat, hemen arkadaşlarınıda al buradan uzaklaş! Ciddi bir şey yok." derler. Emre de kızgın bir şekilde ordan ayrılır ama aklında o küçük kızı kurtarmak vardır. İpeğ' in yanına gidip olan bitenleri anlatır. İpek' de "Hadi ne duruyoruz o zaman gidelim!" der. Emre' de "Olmaz seni tehlikeye atamam hem emin değilim, tek başıma gidicem eğer ordalarsa bi şekilde kızı alıp geri gelicem, şimdi siz eve gidin ailelerinizi kontrol edin ve bavul hazırlayın. Önümüzde zombilerle gireceğimiz bir savaş var gibi gözüküyor." der. İpek isteksiz bir şekilde aklı Emre' de olup ordan uzaklaşıp diğerlerinin yanına gider. Garip olan sadece orada telaş vardır diğer sokaklar-caddelerde herşey normaldir. Sanki hiç bir şey olmamış gibi. Emre yerden bulduğu tahta sopayı alır ve polislerden gizli bir şekilde o çıkmaz sokağa girer. Anne ve kız yerdedir zombiler üstlerine giderken Emre yangın merdivenine benzeyen şeylere tırmanıp zombilerden önce aileye ulaşır. Anne hareket edemicek durumdadır rengi solmuş gözleri kanlanmıştır. Kız da korkudan ağlamaktadır anne son bir hamleyle Emre' ye "Kızı götür burdan!" der. Emre de ne yapacağını bilemez şaşırmış bi halde kızı kucaklayıp geldiği yere götürür. O sırada zombilerden bir tanesi Emre' nin ayağını yakalar ve aşağıya çekmeye çalışır. Anne iyice dönüşmeye başlamıştır ve kızını kurtarmak için zombilere saldırır çünkü zaten ısırılmıştır o sırada zombilerle boğuşurken Emre ve kız kaçar, kız annesine bakıp ağlarken Emre kucağına alıp oradan uzaklaşır. Aradan 2 saat geçmiştir gün batımıdır hava yavaştan kararmıştır. İpek cam da Emre' yi bekler. O sırada Ece teselli eder Akın' da videoyu internete yükler. O sırada kapı çalar, kapıyı açarlar ve karşılarında Emre kucağında da küçük kız. İpek Emre' ye sarılır Ece kızı alır ve içeri geçerler. İpek Emre' ye "Ne oldu ? Anlatsana! Seni çok merak ettim nasıl kaçtın ordan?" gibi sorular sorar. Emre' de "Son anda yetiştim, anne ölü gibiydi daha doğrusu dönüşmek üzereydi. Kız da ağlıyodu kızı için zombilere saldırdı. O an birbirlerine bakışlarını gördüm. Dünya iyice boktan bi yer olmaya başladı. Bir şekilde bunu durdurmalıyız. Akın nerede?" der.