Bir gürültü duyar, gökyüzü kıpkırmızı fırtına ve yağmur yakmaktadır. Binadan sesler gelir, mutfaktan eline bir bıçak alıp kapıyı açar. Yerde kan izleri vardır yukarı doğru çıkıyodur, kapıyı aralayıp yukarı doğru gider bi elinde de telefon eğer işler ters giderse polis çağırmak için. Gerçi buna kendisi de pek inanmaz çünkü hükümet bu konuda insanlara yalan söyleyip olan onca şeyi saklamıştır. Yukarı kata çıktıkca tuaf bir ses duymaya başlar, ağlamayla derin nefes almanın karışımı gibi bir şey, korkutucu... Bıçağı yukarı kaldırır ani bir saldırı yapmak için bir kapı yarı açıktır önünde de uzun saçlı bir kız çömelmiş o tuaf sesleri çıkarıyodur. Emre "Bayan iyimisiniz ? Burada neler oldu!" diye sorar bi yandan da elini kızın omzuna götürür. Kız o sesleri çıkarmayı bırakır ve yavaşca Emre' ye doğru döner. Emre şaşırır çünkü kız İpeğin ta kendisidir gözleri bembeyaz ağzı yüzü kan elinde de insan kolu, dairenin sahibini yiyodur Emre "Olamaz!" diyip İpeğ' e büyük bir acı içinde saldırmaya başlar biraz boğuşurlar Emre İpek'i yere iter aklına kız ve annesi gelir. Koşara eve gider bi bakar ki Akın kızı ısırmaya çalışıyor hemen vitrinde ki vazoyu alıp Akın' ın kafasına vurur Akın duraksayıp bu sefer de Emre' nin üstüne yürür. Emre' nin aklına hazırladığı valiz-bavul gelir. Hemen masanın altından çıkarıp içinde ki baltayı Akın' ın kafasına indirir. Akın Emre' nin bacaklarını tutar Emre tekrar kafasına baltayı indirir ve Akın ölmüştür. Annesine ve kıza bakmaya gider annesi ortalıkta yoktur kız da masanın altına girip ağlamaktadır ona uzunmaya çalışırken ensesinde bir acı hisseder. Bu sefer de Ece Emre' ye saldırmıştır. Emre Ece' yi geriye iter vitrinde ki vazolar eşyalar Ece' nin kafasına düşer onunda işi bitmiştir. Emre acı çekerek vücudunu zor hareket ettirerek son bir kez kıza uzanmaya çalışır ama bayılır kızda ağlayarak "Hayııırrr!!!" diye bağırarak Emre' nin başına gelir o sırada gözleri kapanır. Sonra annesi onu dürter Emre kalk diye. Emre kabus görmüştür. Terler içinde kalmıştır hemen annesine sarılır ve küçük kızda yanlarındadır onada sarılır. Psikolojileri bozulmasın diye gördüklerini anlatmaz sadece "Kötü bir kabustu, ama artık geçti..." der.