Zombilerin Dünyası - Yalan Bölüm 3

133 4 4
                                    

Akın içerden Emre' ye seslenerek "-Odadayım gelsene." der. Emre içeri girer Akın'la sarılırlar Akın Emre' ye nerdeydin diye sorar. Emre de olan biteni anlatır daha sonra Akın olanları videoya çektiğini ve internette paylaştığını söyler ve videoyu kontrol ederler. Bin civarı tıklanmıştır altına "Montaj bu!" "Gerçek değil, video üstünde oynanmış!" gibi yorumlar gelir. O sırada Ece, Akın ve Emre' ye seslenir içeri giderler televizyonda bakanların açıklaması vardır. Bugün yaşanan olayların deneysel olduğunu insanların korkmaması gerektiğini söylerler. Grup kızgındır çünkü ortada insanların hayatları vardır birazda inat yaparlar ve bunu ispatlamak için plan yapmaya karar verirler. Akın videoyu daha fazla kişiye izletmemiz gerekiyor der, Ece ve İpek'te kız arkadaşlarına anlatıp dedikodu sayesinde haberi yayabileceklerini söylüyor. Emre nin aklına kız geliyor kız sayesinde olanların gerçek olduğunu ve insanların tehlikede olduğunu ispat edebilirlerdi. Ama Emre kararsızdı çünkü kız zarar görebilir, yetkili kişiler tarafından ellerinden alınabilirdi. Emre bu fikri gruba söyler grupta kabul eder sonra kızı kontrol etmeye giderler kız uyuyodur. Akın bırakın kız uyusun sonra konuşuruz daha vaktimiz var der. Sonra herkes evine gider kız Emre' yle kalır. Hepsi o gece bi bavul gibi bir şey hazırlarlar. Eğer kaçmak gerekirse kıyafet, yiyecek gibi şeyler koyarlar içine. Gece yarısı olmuştur. Emre balkonda otururken annesi uyanır ve yanına gelir. Sonra Emre ye haberde gördüklerini anlatır Emre o an kararsızdır çünkü olayların bizzat içindedir ya anlatacaktır yada saklayacaktır. Annesi öğüt verir dikkat etmesi gerektiğini söyler sonra annesine hazırlıkla olmalarını söyler. Annesi ilk başta dalga geçer gibi olsada tedirgin bir şekilde tamam der. Sabah olmak üzeredir Emre balkonda uyuya kalmıştır...

Zombilerin DünyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin