2.ΦΩΤΙΑ🔥

2.8K 152 35
                                    

#Πεντε μέρες μετά

~Ημουν στο καμαρίνι μου και ετοιμαζομουν να φυγω,όταν ακούω απέξω φωνές και πολλοίς κόσμος να φωνάζει. Τρέχω αμέσως και ανοίγω την πόρτα..συναγερμοί ούρλιαζαν και πολλοίς κόσμος έτρεχε για την έξοδο~

~ Είχε πιάσει στο κεντρο του χυτηρίου φωτιά και καπνοί  περικύκλωσαν τον πολυτελές χώρο. Με έπιασε ένας έντονος πόνος στο στήθος και άρχισα να βιχω δυνατά τα ματια μου ετσουζαν και έτρεχαν δάκρυα.. με όση δυναμη είχα  φεύγω απο το  καμαρίνι μου και ανοίγω την πόρτα που οδηγούσε εξω απο το strip club~

~ Αμέσως παίρνω βαθιές ανασες για να συνελθω, ο κόσμος ηταν πανικόβλητος ασθενοφόρα και πυροσβεστικές βρισκόντουσαν παντού. Ενας τραυματιοφορέας με βλέπει και μου δίνει μια μάσκα οξυγόνου. Εισπνεω βαθιά και αμέσως καθαρό οξυγόνο γεμίζει τα πνευμονία μου~

- Είστε καλά κύρια μου; έχετε χτυπήσει κάπου;-

- Ναι εντάξει είμαι νομίζω..όχι δεν έχω χτυπήσει..μαα τι έγινε; πως συνέβη αυτό;-

- Δεν ξέρουμε ακόμα πως δημιουργήθηκε η φωτιά αλλά μάλλον σαμποτάζ..καλύτερα να πάτε σπίτι σας να ξεκουραστητε δεσποινίς αλλά αμα αισθάνεσται ζάλη η πονοκέφαλο ελάτε αμέσως στο νοσοκομείο-

- Εντάξει!!σας ευχαριστώ πολυ-

~ Αμέσως έφυγα απο δίπλα του και πήγα στην σπορ μηχανή μου ανεβηκα  πανω της και έβαλα το μαυρο κράνος μου..δεν ήθελα να κάτσω αλλο εκεί πέρα απλα δεν είχα την δύναμη πλεον δεν ήξερα πως θα ζήσω δεν είχα πολλά χρήματα και τα έξοδα τρέχουν εκείνη την στιγμη μου ηθρε η πρόταση του ξενου ~

~ Να μου δωσει 800.000£ κάθε εβδομάδα και το μονο που ζητάει είναι μονο σεξ. Την βγάζω τελείως αυτην την σκέψη απο το μυαλό μου δεν θα επεφτα ποτέ τόσο χαμηλα για να γίνω η πόρνη κάποιου.. Η μηχανή μουγκρισε και με μια απότομη στροφή βρέθηκα στο κεντρικό δρόμο του las vegas~

{..}

~ Μετα απο τριαντα λεπτα διαδρομή με την μηχανή 3:00π.μ εφτασα επιτέλους στο διαμέρισμα. Παρκαρα στο γκαράζ την μηχανή και πήγα στο ανσασερ δεν φοβόμουν να μπω άλλωστε αυτό κάνω συνέχεια αρα δεν με ένοιαζε..πατισα το κουμπί και με μια κίνηση σε λιγα δευτερόλεπτα βρεθηκα εξω απο την πόρτα του διαμέρισματος μου~

~ Ανοίγω με τα κλειδιά μου την ξύλινη πόρτα,στους διαδρόμους.. ωστόσο επικρατούσε απόλυτη σιωπή..αυτο παντα με τρόμαζε λίγο μου άρεσε να ακούω φωνές έτσι δεν ένιωθα μονη μου.Εκείνη την στιγμή εμφανίστηκε και όλοι η κούραση που είχα απο αυτό το συμβάν και ένιωθα απίστευτη εξάντληση~

~ Με το που ανοίγω τελείως την πόρτα στο χολ όλα τα φώτα ηταν ανοιχτα..μαα καλά πως γίνεται αυτό τα είχα κλείσει πριν φύγω.. άρχισα να πανικοβάλλομε με αργές κινήσεις πήρα απο ενα συρτάρι που ειχα κρυμμένο το όπλο μου καθώς ήξερα να χρησιμοποιώ και είχα και αδεια όπλου αρα δεν φοβόμουν για αυτό~

~ Ξεκινησα να σημαδευω το χώρο μπροστά μου αλλά καμια κινηση ουτε θόρυβος αμέσως  ανακουφιστηκα αλλά αυτή η προσμονή να μην είναι κανεις με σκοτωνε~

~ Με μια απότομη χειρονομία ανοίγω με δύναμη την πόρτα του δωματίου μου με το πόδι μου..μόλις πάω να μπω μέσα είχα την αίσθηση οτι κάποιος ήταν απο πίσω μου~

________________________

~Hello~

Τι κάνετε κουλουρακια μου;;🍪🍪
Πως ήταν αυτό το κεφάλαιο σας άρεσε;;💕💕

Πείτε μου την γνώμη σας απο κάτω και φυσικά αφήστε και ενα αστεράκι 🌟 για τη προσπαθεια μου

Ποιος λετε να την  παρακολουθει στο σπίτι της;;😱😨

~Η Σειρήνα~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum