Gdy się rozmarzy i zacznie opowiadać innym o Tobie. / Gdy mówi o Tobie w obecności innych.
*Dzisiaj Suga pierwszy, bo... no bo tak*
•Suga•
— I zrobiła mi takie dobre ciasteczka... I wiesz co, Hobi? Nawet pozwala mi spać w weekendy do dwunastej, gdy u niej nocuję. Nie to co Jin!
— Dobra, ale weź mnie już tak nie tul, źle to wygląda — poprosił go J-hope.
— Hyung, czy aby na pewno wszystko z tobą w porządku? — spytał Jimin, śmiejąc się. — Nie poznaję cię.
— Mi tam to nie przeszkadza... — stwierdził Tae, idąc w ślady Sugi i wtulił się w rękę J-hope'a, opierając głowę na jego ramieniu. — Wiesz, jakie ma on wygodne ramię?
— O! A |Imię| ma taką wygodną kanapę w mieszkaniu! — krzyknął nagle Yoongi.
— Twój swag ledwo zipie — stwierdził J-hope. — A moja nadzieja na spokojne popołudnie umarła.•Jin•
Jin przygotowywał się właśnie do występu. Reszta zespołu z resztą też. Jednak myśli najstarszego krążyły nie wokół koncertu, a zupełnie czegoś innego.
— Nie uważacie, że |Imię| powinna mieć tu wstęp za kulisy? To moja przyjaciółka, więc coś z tego tytułu mogłaby mieć....
— Nie wiem, pytaj się menadżera — oznajmił mało zainteresowany gadką chłopaka Rap Monster.
— A może ją bym zaprosił jutro na kawę?
— Jutro mamy fansing, nie wyrobisz się — upomniał go lider.
— A pojutrze? Bo |Imię| też nie ma dużo czasu przez swoje próby.
— Aha — odparł NamJoon, nadal nie będąc zainteresowany.
— Ale na serio, pracowita z niej dziewczyna... Auć!
— Jin, proszę nie ruszaj głową, bo znowu ci niechcący psiknę lakierem do oczu — poprosiła go jedna z makijażystek, która właśnie poprawiała mu fryzurę.
Jin stał już spokojnie, ale nadal główkował nad tym, jak rozwiązać tę trudną dla niego sytuację.•Rap Monster•
— Wiecie, |Imię| tańczy lepiej ode mnie! Na serio nie wiem, jak ona w pięć minut opanowała ponad połowę tej chorej choreografii do tej nowej piosenki jej zespołu. Ogólnie to ja się poddaję, okazało się, że umie jeździć na rolkach! Jeju, jak jej ślicznie wychodzi taniec na rolkach! Rapuje też całkiem nieźle.
— To czym ty jej chcesz zaimponować? — zaśmiał się J-Hope, a Jungkook mu przytaknął.
— Mistrzem tańca nie jestem, ale te moje kocie ruchy... I raz, dwa!
CZYTASZ
Wobraź sobie | BTS reactions
RandomWyobrażasz sobie czasem różne sytuacje z Twojego życia, kiedy to głównym bohaterem jest jeden z siedmiu członków zespołu? Jeśli tak, to tu znajdziesz zbiór przeróżnych sytuacji z Tobą w roli głównej i reakcje idoli na nie.(Oczywiście dobrze wiemy, ż...