(Zapomniałam, jak się pisze 'dwunasty'xD Cofam się w rozwoju. Sorry za powiadomienia.)
Jin
Wiedziałaś, że nie będziecie mieć spokoju. Fanki nagle zaczęły snuć dziwne teorie i widziałaś, że męczy to Jina.
— Ale, |Imię|! To nie ma znaczenia, co mówią... Proszę cię... Jakoś to będzie...
— Może kiedyś — odparłaś i wyszłaś.
Nie chciałać tego robić, jednak uznałaś, że to da wam obojgu spokój.Rap Monster
Z początku uznał to za żart, ale kiedy przestałaś odbierać od niego telefon, wiedział, że nie żartowałaś. Nie rozumiał tej decyzji. Ty za to dobrze rozumiałaś. Ten związek i tak już stąpał po kruchym lodzie od dawna.
SugaNie układało wam się. Yoongi ciągle miał pełny grafik, ale nie czepiałaś się o to, gdy nie zaczął zaniedbywać waszego związku nawet w wolne dni. Powiedziałaś mu kilka ostrych słów i wręczyłaś list, w którym znajdowały się spokojne wyjaśnienia, po czym wyszłaś. On spokojnie go przeczytał. Był nieco wkurzony, ale szybko się ogarnął, gdy miał wyjść na scenę. Jednak po zaśpiewaniu pewnej z kolei piosenki, wszystko do niego dotarło, gdy zaczął Cię, jak zwykle, szukać na widowni. Nie było tam Cię i prawdopodobnie nie miało tam być już wcale.
J-Hope
Był bardzo smutny. Chłopcy jednak byli dla niego wielkim wsparciem. Wielokrotnie do Ciebie dzwonił, oczekując wyjaśnień, jednak ty wciąż milczałaś. Nie chciałaś go martwić tym, że zostałaś zastraszona i dla waszego dobra zerwałaś z nim.
Jimin
Gdy oznajmiłaś mu, że zrywasz zaręczyny, najpierw się bardzo zdenerwował, a potem rozpłakał przy Tobie i prosił, abyś tego nie robiła. Ty jednak musiałaś to zrobić ze względu na to, że natychmiast musiałaś wrócić do Polski, a do tego od kilku miesięcy się ciągle kłóciliście. Ostatecznie chłopak skończył w łazience, paląc wasze zdjęcie, będąc pewien, że już do niego nie wrócisz.
VPrzespał cały dzień po tym zdarzeniu. To było najlepsze wyjście, aby o tym nie myśleć.
— Tae — zaczął spokojnie Jimin — wstawaj. Musisz coś zjeść.
— Co się dzieje? A |Zdrobnienie Imienia| nadal tu jest, czy to był tylko zły sen?
— Tae, przykro mi...
— To ja nigdzie nie wstaję.JungKook
Jego młode serduszko tego nie wytrzymało. Przez cały tydzień się nie odezwał do nikogo poza Jinem.
●●●
Hej! Bardzo spaprałam? W ogóle to smutno mi się zrobiło, gdy pisałam o Tae :(
Przy okazji:
Sytuacja ta miała miejsce dosłownie kilkadziesiąt minut temu:
Moja mama mówi: Ej, weź mi to to trzecie włącz na youtube (na telewizorze).
Włączyłam, wiedząc co to jest i śmiejąc się przebiegle. Był to cover 'DNA' BTS na skrzypcach.
Mama: Ej, fajne!
Ja: To BTS, które przed chwilą kazałaś mi wyłaczyć.
Mama: Tamci azjaci? Serio? Żartujesz.
Ja: Nie.
Puszczam jej oryginał z teledyskiem.
Mama ogląda i wgl...
Mama: Ej, a dałoby wstęp ustawić na dzwonek?
Ja: *śmieje się, bo udało się mamę przekonać do k-pop'u****
Następna reakcja > Gdy dla niego śpiewasz/rapujesz.
CZYTASZ
Wobraź sobie | BTS reactions
RandomWyobrażasz sobie czasem różne sytuacje z Twojego życia, kiedy to głównym bohaterem jest jeden z siedmiu członków zespołu? Jeśli tak, to tu znajdziesz zbiór przeróżnych sytuacji z Tobą w roli głównej i reakcje idoli na nie.(Oczywiście dobrze wiemy, ż...