Jm- Είναι καλά ? θέλω να την δω ....
Jin- δεν μπορείς να πας πουθενά μέχρι να το πει ο γιατρός ..
Jm- θέλω να την δω , να είμαι μαζί της , να δω αν είναι καλά .... είναι ?
V- θα πούμε εμείς στον γιατρό ότι θες να αλλάξεις δωμάτιο
Jm- τα κορίτσια που είναι ο Suga , o Jungkook ?
Jh- είναι στην Αναστασία ....
Jm- πέστε τους να έρθουν θέλω να μου πουν εκείνες αν είναι καλά ... εσείς γιατί δεν μου λέτε ?
S- Jin ... Jin έλα γρήγορα έξω ... ( είπε αναστατωμένος )
βγήκαν όλοι έξω γρήγορα ο Jimin κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά ... σηκώθηκε από το κρεβάτι και ακολούθησε τα αγόρια ως το δωμάτιο .... το πνεύμα μου ήταν δίπλα του ..... μπήκε μέσα στο δωμάτιο και με αγκάλιασε τον κοίταγα ... μπορείς να επιστρέψεις τώρα ... μου ψιθύρισε ....όλοι οι άλλοι ήταν από έξω και τον κοίταγαν ...
κάθισα στο κρεβάτι .....και ξάπλωσα στο σώμα μου εκείνη την ώρα ... μου κράταγε το χέρι ..... Σε αγαπώ ... ξέρω ότι δεν είμαι τέλειος για σένα ... αλλά θα αλλάξω στο υπόσχομαι αρκεί να γυρίσεις πίσω ....
Επιστροφή
Μπορεί να αργήσει , μπορεί και όχι κανείς δεν είπε ότι θα είναι εύκολη ... ειδικά όταν είσαι ανάμεσα στην ζωή και στον θάνατο
ειδικά άμα δεν είσαι και με αυτούς που αγαπάς ... η επιστροφή είναι απόφαση που δύσκολα παίρνει κάνεις ... όταν όμως αγαπάς κάποιον γυρνάς κάνεις μια βουτιά στην ζωή και ζεις για αυτός / αυτή που θες έτσι δεν είναι ?
και από εκεί που .. που πας να πνιγείς
ξαφνικά θυμάσαι ...
τον ακούς να σου μιλάει ... και να σου λέει ότι σε αγαπάει .. και ότι θα αλλάξει για εσένα ...
αυτός είναι ο λόγος που εγώ θα γυρίσω για εσένα Jimin θα ζήσω για σένα ....
Άνοιξα τα μάτι μου ....και τον είδα να με κοιτάει ....
με φίλησε ..... αλλά πριν καλά καλά προλάβω να του πω το οτιδήποτε μπήκαν οι γιατροί και τον έβγαλαν από το δωμάτιο ... ο γιατρός με πλησίασε και με ρώτησε αν τον θυμάμαι ....
Αν- Δεν θυμάμαι ποιος είναι αλλά θέλω να τον ξανά δω ...νιώθω ότι είναι σημαντικός για εμένα
Γιατρός- Όντως είναι σημαντικός για σένα ? δεν τον θυμάσαι καν ...
Αν- θα τον θυμηθώ ... το ξέρω ....τον νιώθω βάλτε μας στο ίδιο δωμάτιο παρακαλώ
Γιατρός- δεν ξέρω αν γίνετε
Αν- Παρακαλώ ....
Γιατρός- θα κάνω ότι μπορώ .... να σε ρωτήσω και κάτι άλλο ?
Αν- ναι ....
Γιατρός- αυτούς έξω τους θυμάσαι ?
Γύρισα το κεφάλι μου και του κοίταξα
Αν- είναι η οικογένεια μου ...
Γιατρός- μάλιστα ... ξεκουράσου και αύριο σου υπόσχομαι ότι θα είσαι μαζί του ...
.....
και τέλος για σήμερα ... ευχαριστω και πάλι τα ματάκια που διαβαζουν το βιβλίο μου ... μέχρι αυριο φιλάκιαααα
YOU ARE READING
ΜΑΚΡΙΑ 2
Teen FictionΗ Αναστασία και ο Jimin θα ζήσουν ? τι θα κάνουν οι άλλοι χωρίς αυτούς ? και πως ένα άτομα αλλάζει για πάντα της ζωές του ?