Jimin P.O.V
Κάτι έχει ... δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ... δεν είναι καλά μπορεί να ξύπνησε αλλά δεν είναι ο εαυτός της ... δεν μπορώ να κοιμηθώ .... κατά τις 6 το πρωί ήρθαν 2 νοσοκόμοι και με μετέφεραν στο ίδιο δωμάτιο μαζί της κοιμόταν ..... τα παιδιά ήταν έξω από το δωμάτιο της ... όταν ο γιατρός μπήκε μέσα μου ζήτησε να τον ακολουθήσω .... πήγαμε στο γραφείο του και μετά από 5 λεπτά ... ήρθα όλα τα παιδιά μέσα .....
End P.O.V Jimin
Γιατρός- σας έχω καλά και κακά νέα
Μ- πείτε μας γιατρέ
Γιατρός- τα καλά νέα είναι ότι ο Jimin μπορεί να βγει αύριο ....
παι- αχχ πάλι καλά θεέ μου ....
Jm- Η Αναστασία ?
Γιατρός- και εδώ είναι τα κακά νέα ... η Αναστασία έχει πάθει αμνησία ... το κακό είναι ότι δεν ξέρουμε αν είναι μόνιμη ή προσωρινή για να σας πούμε ....
Jm- όχι ... δεν μπορεί ...
Σ- Δεν μας θυμάται καθόλου.... ?
Γιατρός- όσο για αυτό έχω κάποιες υποψίες ... λέει ότι με τον Jimin είναι σημαντικός για εκείνη ... και εσάς σας παρουσιάζει ως οικογένεια της ....
Μ&S- και αυτό για πόσο περίπου θα κρατήσει ?
Γιατρός- δεν ξέρω μπορεί και μήνα μπορεί και παραπάνω κανείς δεν ξέρει ... αλλά οι γονείς της που είναι
Rm- δεν έχει ....
Jh- πέθαναν πριν χρόνια ....
Γιατρός- Λυπάμαι .... εε Jimin σήμερα θα κοιμηθείς στο ίδιο δωμάτιο μαζί με την Αναστασία ... μπορεί να μην σε θυμάται αλλά ... καταβάλει μεγάλη προσπάθεια να σε θυμηθεί ... χτες όλη την ώρα ζήταγε να σε δει ....
YOU ARE READING
ΜΑΚΡΙΑ 2
Teen FictionΗ Αναστασία και ο Jimin θα ζήσουν ? τι θα κάνουν οι άλλοι χωρίς αυτούς ? και πως ένα άτομα αλλάζει για πάντα της ζωές του ?