Part 8

104 14 1
                                    

Σήμερα θα πάμε με τον Jimin να δούμε σε τι σχολές περάσαμε ....

Είμαι τόσο ανερχομένη.... και ενθουσιασμένη .... 

Αν- Jimin , Jimin πάμε θα αργήσουμε .....

Jm- που να αργήσουμε μωρέ ... ένα χαρτί θα πάμε να δούμε ...

Αν- ε εντάξει ... δεν πειράζει πάμε .... και σταμάτα να κάνεις αυτό το πράγμα στα μαλλιά σου ....

είσαι τόσο ..

Jm- τόσο ?

Jm- τόσο ?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Αν- ααα...πάμεεε !!!!

Jm- καλάαα ... πάμε ...

σε λιγότερο απο 20' είχαμε φτάσει στο σχολείο και είχε πολύ κόσμο ....

Αν- Άντε πάμε να δούμε ...

Jm- οπα για στάσου που πας ...?

Αν- να δω τα αποτελέσματα .... 

Jm- μέσα σε τόσα αγόρια ... ΟΧΙ ! πρώτα θα φύγουν και μετά θα τα δούμε 

Αν- μα...

Jm- όχι μα μίλησα ....

Αν- ποοοο καλά .... ζηλιάρη 

Αφού περιμέναμε σαν τους χαζούς μισή ώρα ... και αφού φύγαν όλα τα αγόρια πήγαμε να δούμε τα αποτελέσματα .... 

πρώτα είδαμε του Jimin .... Μπήκε στην πανελλήνια ομάδα μπάσκετ .... και μετά είδαμε τα δικά μου ... είχα περάσει και εγώ σε μια σχολή για νηπιαγωγούς .... πέταγα από την χαρά μου ... Τα είχα όλα ... ένα υπέροχο αγόρι , φίλους που με αγαπάνε ,  μια οικογένεια και τώρα και η σχολή .... Όλα πάνε τέλεια ...... 

Μετά από 3 χρόνια 

Σε λίγο θα έρθει η σειρά μου να πάρω το χαρτί της αποφοίτησης .... ήταν όλοι εκεί .... 

ο Jimin, o Jin, o J-Hope , o V, o Suga , o Jungkook,o Rapmon, η Σωτηρία , η Μαρίνα και η Λένα 

(είναι η κοπέλα του J-Hope εδώ και 2 χρόνια)

Μόλις φώναξαν το όνομα μου μου κόπηκαν τα πόδια ... Ανέβηκα και παρέλαβα το χαρτί αποφοίτησης μου .... ευχαρίστησα τους καθηγητές μου ... και τα παιδιά που με βοήθησαν ....

Έκατσα πάλι στη καρέκλα και περίμενα να πάρουν και τα άλλα παιδιά τα χαρτιά της αποφοίτησης τους .... μόλις φώναξαν το όνομα του Jimin χαμογέλασα .... τον είδα που με κοίταζε ενώ μιλούσε ....αυτό που ακολούθησε δεν περίμενα ποτέ να γίνει ... μου είχαν κοπεί τα πόδια ... 


ΜΑΚΡΙΑ 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora