Merhabaaa!! Ben geldimm!❤❤ Sizi özledim❤Veee artık bölümümüze başlayalımm!!
Medya\BTS-Rap Monster
Okulundan sırf bi sürtükle kavga ettiğin için atılmıştın. Şimdi ise yeni okukuna doğru ilerliyodun. Nasıl insanlarla karşılaşacağını bilmiyodun,yeni senen hakkında hiç bir fikrin yoktu ama yinede kormuyodun. Zaten annen ve baban ayrıldığı için koreye gelmiştin annen her ay düzenli olarak sana para gönderiyodu ve sen bu yüzden herkese karşı cesur davranıyodun.
Okula ilerlediğinde hafifte olsa şaşırmıştın çünkü öpüşen,yiyişen öğrenciler vardı.(fark ettimde ilk defa bu kadar ciddi yazıyorum 😂) Hiç duruşunu bozmadan okula ilerledin. Koridorda rastgele bi öğrenciyi durdurup müdürün odasını sordun ama kızın sana verdiği cevap şuydu:
Kız=Banane be kendin bul!
Deyip ilerlemeye başladı. Kızın bu dedikleriyle sinirlenmiştin.
Y\N=SANA DÜZGÜNCE SORU SORDUYSAM SENDE BANA DÜZGÜNCE CEVAP VERECEKSİN LAN!! ANLADIN MI??
Sen kıza bağırıp aynı zamanda kolunu sıkarken bütün koridordakiler sana bakıyordu ve buna senin okulun en yakışıklıları diye tabir ettiğin 7 çocukta dahildi.
Kız=A-anladım.
Y\N=Söyle o zaman!!
Kız=Ü-üst koridorda s-sağdan ikinci sınıff.
Dediği anda kolunu sertçe fırlatıp üst kata doğru yürümeye başladın. Müdürden sınıfı öğrendikten sonra alt kata doğru yola koyuldun. Sınıfa girdiğinde 7 çocukla tabiri caizse 7 meteorla aynı sınıfta olduğunu gördün. Hemen boş bi sıra aramaya başladın.
Gözün bi kıza takıldığında yanında bi erkek oturduğunu gördün. Anında o sıraya yürümeye başladın. Sıranın yanına geldiğinde erkeğin omzunu dürttün. Çocuk sana bakıp kafasını ne var der gibi salladı.
Y\N=Kalk!
Erkek=Biraz kibar olamaz mısın?
Y\N=Peki… Kalkar mısın lan!?
Erkek=Off! Neden?
Y\N=Çünkü sınıfta yanı boş olan tek kız burda ve ben onun yanına oturucam bu yüzden istemesende kalkamak zorundasın!
Erkek=…
Y\N=Hadii
Erkek=Tmm bende o zaman şuraya geçiyim
Deyip başka birinin yanına oturdu. Tartışmamız boyunca bizi izleyen kız oturunca hemen selam verdi.
Kız=Merhaba! Sanırım yeni olmalısın. Dha önce seni görmemiştim. Okulumuza hoşgeldin!
Y\N=Sanada merhaba. Evet, yeniyim. Hoşbuldum.'~'
Ne tesadüfki arkamızda da o 7 meteor oturuyodu.
Y\N=Şu arkadakiler kim?
Kız=Onlar okulun mafyası gibi bir şey yani okuldaki herkes onlardan korkuyo. Bence çok fazla yaklaşma.
Y\N=Ama çook yakışıklılarmış*-* (tabi kızım BTS bu borumu)
İçlerinden birisi çok ilgini çekmişti. Grubun lideri gibi duruyodu. Ayrıca bayada korkunçtu. İnsanı bakışlarıyla bile ürkütüyodu o derece yani.
Teneffüste o çocuk(namjoon) yanıma gelip beni aniden kaldırıp hızla bilmediğim bi yere götürmeye başladı. Tani bende bağırıp duruyorum ama hiçkimse korkusundan yardım etmiyo.
Y\N= Yaa bıraksana kolumu!! Hem nereye götürüyosun sen beni?!?
Birden durup,
RM=Bi daha ben emir verirsen hiç acımam!
Deyip beni sürüklemeye devam etti.Kütüphane olduğunu düsündüğüm yere geldiğimizde beni sertçe raflara yaslayıp şunları söyledi:
RM=Sen-…
Hahah ipnelik yapıp en güzel yerinde kestim😂
Eee görüşmeyeli nasılsınız bakem?
Siz sormadan ben söyleyim,ben iyiyim.
Allaha şükür TEOG da kalktı.😆😆
Bölüm hakkında: Acaba namjoon ne diyecek? (Düşündüğünüz şey olabilirr))
Oy verip yorum yaparsanız sevinirim❤❤
Bi sonraki bölümde görüşmek üzeree👋
Öpüldünüzz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BTS İLE HAYAL ET~
Fiksi Penggemar"Mesafeler dokunmaya engeldir, sevmeye değil." Bu nedenle istediğimiz kadar hayal etme hakınna sahibiz.Ve bu hakkımızı eğlenceli bir şekilde kullanmaya ne dersiniz? Desteklerinizi bekliyorum💖 Smut bölümlerde vardır*-*