Kida gördüğü ilk ara sokağa girdi. Girdiği gibi göz yaşlarının akmasına izin verdi ve sırtını duvara yasladı. Acınası durumdaydı.
Chikage yavaşça sokağa girdi ve Kida'ya baktı.
"Bu sevimli surata ağlamak yakışmıyor~."
Kida koluyla göz yaşlarını sildi. Bu sesin Chikage'ye ait olduğunu anlamıştı.
"G-git başımdan Chikage..."
Chikage ağır adımlarla onun yanına gitti.
"Aşk acısı mı?"
Kida bakışlarını yere çevirdi.
"Nereden bildin..?"
Kısık sesine rağmen Chikage onu rahatlıkla duymuştu. Biraz daha yaklaştı ve ellerini onun başının iki yanına sabitleyerek ona baktı.
"Senin durumunda çok kişi gördüm~. Bilgin olsun hepsi benim sayemde bu acıdan kurtuldu~."
"Nasıl kurtuldu..?"
Umursamıyormuş gibi davranmaya çalışsa da ses tonu onu ele veriyordu. Bu acıyı bir şekilde geçirmek istiyordu. Çok acıtıyordu... Hemde çok.
"Ağlamak için bir omuz her zaman işe yarar..."
Chikage sağ eliyle onun çenesini tuttu ve yavaşça kaldırdı. Göz teması kurmalarını sağladı.
"ama senin için daha işe yarar bir yol biliyorum~."
Bunu söyledikten sonra ağzını açmasına izin vermeden Kida'nın dudaklarına yapıştı. Kida şaşırdı. Karşı çıkmak istedi ama kendinde karşı koyacak gücü bulamadı. Kendini ona bıraktı. Chikage onun alt dudağını dişlediğinde onun ağzına küçük ve sevimli bir inleme bıraktı. Dudaklarını kısa bir süre için bile olsa aralamasıyla ağzının içinde sıcak bir şey hissetti. O sıcak şeyin Chikage'nin dili olduğunu fark ettiği anda yanakları pembeleşmeye başladı. Chikage'nin dili onun dili ile buluşunca beter oldu. Dili onun dilinin etrafında dönmeye başladı. Eriyor gibi hissediyordu.
Chikage bir kaç dakika geçmesine rağmen onu öpmeyi kesmemişti. Kida nefessiz kaldığını hissetti ve yavaşça onun omzunu sıktı. Chikage yavaşça geri çekildi. Aralarında salyadan bir köprü oluşmuştu. Kida Chikage'ye daha fazlasını istermiş gibi bakıyordu. Chikage hafifçe sırıttı.
"Bu gece sana Mikado yüzünden çektiğin bütün acıları unutturacağım~."
Kida bilinçsiz bir şekilde kafasını olumlu anlamda salladı. Sadece bir öpücük onu bu hale getirmeye yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Chikage x Kida|| ❝Sen farklısın.❞ [✓]
Fanfiction[Bir sürü kadınla çıktım. Ama hiç biri senin hissettirdiğin şeyleri hissettirmedi bana.] {Siktir deli.} xxxx Kida Mikado'ya olan aşkını unutmaya çalışırken gizemli bir sapıktan mesajlar almaya başlamıştı. !Sanırım Wattpad üzerindeki ilk Chikage x K...