Celé odpoledne jsem byla na táta pěkně naštvaná. Byla jsem jen v pokoji a slyšela jsem, jak někdo přišel.
,,Kdo by to mohl být?" Řekla jsem si. Co nejrychleji jsem tam šla a uviděla jsem člověka, který mi okamžitě spravil den.
,,Mikuuuuu. Ahoj." Rozběhla jsem se k němu a objala ho. Mike je můj nejlepší kamarád, známé se už pěkně dlouho. Jenže on by se mnou spíše rád chodil. Líbím se mu.....on mě taky, ale nechci tím zkazit dlouholeté přátelství.
V jeho objetí jsem se hned rozplakala. ,,Co se děje?" Zeptal se. ,,Miku...Stěhujeme se." Rozplakala jsem se ještě více a ještě pevněji jsem ho objala. Mike byl v šoku.,,Cože?! Kam?" Uklidnila jsem se a docela v klidu jsem řekla:,,Já nevim. Dozvěděla jsem se to až dneska a ještě jsem se táty neptala. Když o tom tak přemýšlím, asi se půjdu zeptat. Víš co? Jdi do mého pokoje, přijdu tam."Mike odešel a já se šla zeptat táty. Dozvěděla jsem se, že už za týden odlétáme do New Yorku a také tam už i zůstaneme. Šla jsem do pokoje a zeptala jsem se Mika, co budeme dělat.
,,Mohli bysme se dívat na filmy." Kývla jsem a vybrala jsem film jménem Kruh. Dost se bojím dívat na horory, ale Mike mě ochrání. Asi po čtvrt hodině jsem se bála a tiskla jsem se k Mikovi. Objímala jsem ho a při jeho nevšímavosti jsem se mu koukala do těch jeho nádherných zelených očí. Všiml si toho a naše rty se začaly přibližovat. Líbali jsme se a začal mi svlékat tričko. Zastavila jsem ho.,, M-miku. To nemůžem a ty to víš." ,, Proč ne? Miluju tě. Jen jednou...prosím." Vím, že bych neměla, ale Bůh ví, jestli se po našem stěhování ještě někdy uvidíme.
Začala jsem ho líbat a po chvíli už jsme jen tak nazí leželi v posteli. ,,Jsem rád, že si mi to dovolila. Alespoň jednou když už odjedeš. Uvidíme se pak ještě vůbec někdy?" ,,Doufám, že jo." Začali jsme se znovu líbat a cuchala jsem mu vlasy.
Večer jsem se Mikem rozloučila a on šel domů. Celou noc jsem jen brečela, protože jsem si uvědomila, že už možná nikdy neuvidím Mika a náš milovaný dům, ve kterém se odehrávají mé vzpomínky na mamku už možná taky ne.Sobota
Dnes se stěhujeme. Všechny věci už máme sbalené a už jen čekáme na taxi, které nás zaveze na letiště. Po tváři mi tečou slzy a já si ještě naposledy procházím můj milovaný domeček. Rozhodla jsem se, že se ještě dojdu rozloučit s Mikem.
S Mikem jsme se rozloučili a řekl, že mě ještě doprovodí domů a počká se mnou na taxi a odejde, až když odjedeme i my. Taxi už přijelo, nastoupili jsme a pomalu se začalo rozjíždět a já naposledy zamávala Mikovi.
Celou cestu na letiště jsem brečela a táta se mě snažil uklidnit. Avšak nic nepomohlo a on to vzdal. Přijeli jsme na letiště, rozloučili jsme se s taxikářem a měli jsme ještě dvě hodiny na vybavení věcí a kouknutí se do obchodů.
Vše jsme měli vybavené a já se šla kouknout do nějakých obchodů a nakonec jsem si i pár věcí koupila.
Po chvíli jsme již seděli v letadle a letuška nás vítala a vysvětlovala, co máme dělat v případu nouze.
Letadlo konečně vzlétlo a já jsem usnula. Vzbudila jsem se, když nám letuška dávala jídlo a nabízela nápoje. Nevím, co to bylo za jídlo, ale vypadalo to jako nějaké kuřecí maso se zeleninou a s bramborama. Jako nápoj jsem si dala ledový čaj a pak jsme dokonce dostali nějakou malou sušenku. Oddechla jsem si a do sušenky jsem se zakousla a rozplývala jsem se nad její sladkou chutí.,, Konečně něco sladkého a dobrého. Myslela jsem si, že asi umřu z té chutě na něco sladkého." Řekla jsem potichu.
Náš let se blížil ke konci a já z okna pozorovala přenádherné mraky, které byly pod námi. Po pár minutách jsme už přistávali a pak jsme si šli pro naše zavazadla a taxi nás vezlo do našeho nového bydlení. Projížděli jsme okolo mrakodrapů a ostatních vysokých staveb a bylo tu tolik lidí, že jsem se bála, aby jsem se ještě vůbec někdy dostala na chodník, který zabírají tito lidé.Tento díl vydávám v čas, ve který bych měla být ve škole, ale jsem nemocná, takže se tu nudím a musela jsem prostě napsat další díl.
Jinak doufám, že se vám tento díl líbil a tento týden můžete čekat ještě jeden nebo dva další díly.
Brand New Denise
ČTEŠ
Nový život
RandomPřemýšleli jste někdy nad tím, jak by se změnilo vaše chování, kdyby vám umřel jeden z vašich rodičů a přestěhovali byste se do velkoměsta? Pro Melissu to bude šok, vyzkouší všechny způsoby, jak zapadnout. Povede se jí to nakonec? Bude vůbec někdy š...